32 yaşımdayım ve hala regl dönemlerinde sancı çekiyorum üstelik öyle basit bir karın ağrısı da değil, baş, bel, kasık ve bacaklara yayılan regl sancıları. Gerginlik, huzurluksuz, mutsuzluk üstelik yapmam gereken bir sürü işler ve sorumluluklar. Erken regl olduğum içinde hazırlıksız yakalanıp ilaçsız geçirmek zorunda kaldım ilaç al bile diyemedim biliyordum ki yine bağırıp çağırıp neden almadın önceden diyecekti. İlaç olmadığı için uyuyumadim gece ve sabah aralıklarla sancı geçtikçe uykuya dalıyordum. Yine tam dalmışken bağırdı kalk artık kalk kahvaltıyı hazırla diye. Yıllardan beri yaşadığım bu kırıcı durumu bir kez daha yaşadım ve artık tahammülümün kalmadığını anladım. Böyle zor anlarimda bile alttan almak zorunda oluşum beni aşırı yıpratmış. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Bazı kadınlar gibi ilgi görmek isterdim acılı anlarımda, ilgiyi de geçtim azcık anlayış çok mu zordu
Bazı kadınlar gibi ilgi görmek isterdim acılı anlarımda, ilgiyi de geçtim azcık anlayış çok mu zordu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer