Var mi hemşehrim olan 😀
hava durumu iyi gidiyor bu ara birazda yağmur serpistiriyor en azindan 40 derece değil hava biraz serin batıya göre 😂
hava durumu iyi gidiyor bu ara birazda yağmur serpistiriyor en azindan 40 derece değil hava biraz serin batıya göre 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
hava güzel evet
Kayseri’ye zaten bir seyler olmaya basladi son zamanlarda
Vallaha bizim burayı gör kayseride
Ev 9. Katta olunca esiyor 😂
Bizimki 6. katta ama torosların orada
Ossun oda iyi ya 😀 nem var mi
Kayseride ne nemi
Millet tutturmus nem var diyo bende onların yalancisiyim😀
Yokta merkezi bilmiyorum
Yahyali da misn
Nerden anladın
Çekim yasası 😂
Nası yani
Her yeri biliyorum eski işimde araba sürerdim ondan 😀
He güzel ilçe sen hangi ilçedesin
Ben argıncık 😊
Merkezdeyim
Argıncıkmı kocasinan yani he direk merkezdesin
Tam üstüne bastın kaldır ayağı 😀
Sen nası bastıysan yahyalıda olduğumu nası bildin akdenizde olmasındanmı
Yok ya ben hissederim 😊
Ne iş yapıyorsun
Daha bi iş yapmıyorum üniversite okuyorum
Bölüm
Abdullah gül de dil okuyorum öğrenci evimiz erkilette hatta
İyiymiş yakinmisiz😊 Allah zihin açıklığı versin ne diyim😂
Kaçıncı snif
Son senem mezuna kaldım çokta değil ya erkiletim en sonunda 100. yılda
Araba olduğu için her yere yakın 5 dk😂 no problem 😂
Abart abart meydandan ora yarım saat
Ohooo otobüsle gidersen öyle 😂
Arabaylada 23 dakika bakmıştım
Napiyon
İstanbul dan selamlar😇
Aleyküm selam kanki işin rast gelsin 😀
Seninde kankim🫡
🤗..
Zaten 2 ay sonra soğuyacak bari sıcak olaydi
Soğuk seviyom
Kayserinin neresinden
Ortasından bi yerden 😂 kocasinan
Hahashsah
Hsjsjsjdjdhs
Argıncık sen?
Ben istanbuldayım
İstanbul kendisine dikkat etsin o zaman jsjdjxjxn
3 5 defa gelmiştim yaşanılacak şehir değil... 🤷♂️
Hahsah İstanbuluma laf yok ben kayseriye bikeresinde düğüne gelmiştim bitık işte orasıda fena değildi bence
Hee orada calisiyo musun 😊
Yok ya ben doğuma büyüme İstanbul . Bizim kayseride akrabalarımız var bilirsin orada bitık fazla çerkes var onlar düğüne çağırmışlardı bizde gittik. Gezdik işte.
İyiymiş ya geliyim de gezdir beni 😂 çünküsü çok yol yordam bilmeyince tıkanıyorum bi sure sonra 😀
Hahshahs gelll ya beklerim.
Sağolasın özelden ekler misin😅🙏🏻
Komşumuz Kayserili.
Kayserili olarak benden de komşuna selamları mi ilet 😀
burada da çok güzel
Aynen aşırı sıcakta calisilmiyorda