İnsanların neden başka dine yöneldiklerini anlıyorum artık?

Dua edersin karşılığını almazsın. Dua nedir Allahla olan iletişimin ve isteklerindir. Karşılığını alamadığın bir şey için ben artık niye mücadele ediyim. Niye arapça dua ediliyor kendi dilimle kendimi anlatamıyorum. Artık okadar yoruldum ki her duayı okurdum bilirdim ezbere. Neden karşılığını alamadığım bi dünyada Ahiret için savaşmamı istiyorlar bana biri açıklasın ya. Hani adalet nerede? Benim sakat doğan insandan farkım neydi ya da Zengin doğan çocuktan ayıran fark neydi beni. ya da müslüman olan bi Ailenin çocuğu olarak dünyaya gelip, hristiyan doğan bebekten benim farkım neydi bana bunları biri açıklasın ya. Neye inanıcam ben tüm inancımı imanımı kaybedicem artık. Bana bomboş yorum yapmayın. Yok hayırlı olmadığı için duan kabul edilmiyordur gibisinden konuşmayın sonucta hayırısızı bile hayırlıya kılacak Güce sahip olan değilmi Allah? tüm sorularıma cevap verecek var mı ilim (!) sahibi

İnsanların neden başka dine yöneldiklerini anlıyorum artık?
Cevapla