Ne yaparsam yapayım şöyle yüksek bir enerjim olmuyor.
Hep ağır duruyorum bu yüzden.
Spor yapıyorum olmuyor, meditasyon yapıyorum çok az etkisi oluyor, temizlik yapıyorum ehh işte
Ya ölecem ya hiç bişey etki etmiyor.
Ne yaparsam yapayım şöyle yüksek bir enerjim olmuyor.
Hep ağır duruyorum bu yüzden.
Spor yapıyorum olmuyor, meditasyon yapıyorum çok az etkisi oluyor, temizlik yapıyorum ehh işte
Ya ölecem ya hiç bişey etki etmiyor.
müzik dinle, gez dolaş, kitap oku, evinle varsa çocuklarınla ilgilen, belki dediklerimin hepsini yapıyorsun, maddi durumun nasıl bilmiyorum. tatile git, ülkeden dışarı çık veya ülke içinde yeni yerler keşfet, hayata olumlu bak, olumsuz şeylerden uzak dur..
başka ne diyebilirim bilmiyorum.
Cevap
4Cevap
Kan değerlerine baktır. Düşük kan demir halsızlık yapar.
Cevreni mi sutlasan. Kurtulsan su cevrenden. Arin bence
Neden ki. Bence yapabilirsin
Yasin kac meslek ne
O zaman zor iste.
Ogrenciysen ve ekonomik ozgurluk yoksa zor bunlar
Hiçbir şeyden zevk almıyorsun bende öyleyim bulunduğun çevreden kurtulman gerek yoksa olmaz
Yaş kaç
Hiçbir yerde çalışmadın mı daha
Ne okuyorsun
Enerji içeceği iç... İyi gelecektir.
Hep evde isen normal
Seni bi dilleyim mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?