Narsist bir eşten boşandım, intikam almalı mıyım?

Ah neresinden başlasam bilemiyorum ne olaylar ne olaylar. Ama şöyle özet geçeyim. Tam bir narsisten bosandim degersizlestirmeler yok saymalar kadınlığıma anneligime hakaret etmeler başka kadınlarla kiyaslamalar, gözümün önünde başka kadınlarla ( ki çoğunlukla anlaşamadığım kisiler oluyor bunlar) bakışıp gülüşmeler vs. Yani bir ara yok sayılmaktan öyle bir hale geldim ki kendi varlığımdan şüphe etmeye başladım. Şimdi kurtuldum çok şükür. Kendimi toparlammam da baya zor oldu ama toparlandim. Kariyerimde iyi bir yere de geldim. Şimdi ortaya çıkmış barışmak istiyor. Ki ben onun pisliklerini rağmen ayakta kalmayı başardım. Ben de isterim ki yoksayayim ama intikam almaya dair içimde yanan bir ateş var. Onu bir kendime çekip barisacakmis gibi ümit veriyorum bir hiçbir şey olamamış gibi davranıyorum ne evet diyorum ne hayır günlerce cevap vermiyorum sonra ortaya çıkıp yaklaşıyorum sonra bırakıyorum böyle dengesiz davranıyorum yani aslında pek kasıtlı degil içimden böyle deli gibi davranmak geliyor. İnanır mısınız önceden diliyle zehir saçan insan Şimdi karsimda benimle konuşurken utanıp çekiniyor. Barışmak niyetinde asla değilim. Ama o öyle sanıyor. Yani karsimda onun suretinde bir kostüm giyse biri, 5 dakika da yok ederim onu. Ona karşı acı bir güç var içimde. Siz olsanız ne yaparsınız hı

Narsist bir eşten boşandım, intikam almalı mıyım?
Cevapla