
Ah keşke hayatımızdaki tek dert bu olsa dimi arkadaşlar 😂

Ah keşke hayatımızdaki tek dert bu olsa dimi arkadaşlar 😂
Bez kullanırım. Öyle tek kullanımlık plastik çöpler yeterince çıkarttık zaten bir de bu yüzey temizleme bezleri çıktı... Sanki yeterli çöp yok. Yeterli kâr ve para yokmuş sanırım..
Parantez içinde "sürdürülebilir ıslak yüzey temizleme bezleri" Sürdürülebilir bez istiyorsan normal mikrofiber bez var, yıkayarak defalarca kullanabilirsin.
Bez kullanırım
Kızımız hamarat maşallah 😇
Yılda bir kez kzkskk
Övdük seni yine olmadı 😂
😂😂😂😂
Islak havluu
Sana katılıyorum kullan at mis 😇
Aynen daha rahat oluyo
Cevap
1Cevap
Normal bez yeterlidir.
Bu ıslak mendilleri çok seviyorum, çok pratik. Temizlik için bez tercih ediyorum ama çabucak bir yeri sileceksem ıslak mendil.
Ucuz da bence çok kullanışlı
Kesinlikle
Bazen işe yatıyorlar ama genel anlamda normal bezler daha iyi.
Geleneksel anlayış 😇
Geleneksel inanış 😂😂
Ben ıslak havlu ile sildim diye babaanem kızmıştı😹
Bez kullanıyorum genelde. Anlık şeyler için ıslak mendilleri.
Klasik tarz bez temizlik için yeterli. Çok pratik bir durumda ıslak havlu da iş görüyor.
Fark etmez ne bulursam haha
Tişört falan 😂
Haha evet
İslak mendil; ben ne alaka ya jshsbs
Peki ben ne alaka 😂
Seni kim karıştırdı bu işe ki😂
Ben sen o 😂😂
ikisi ayrı ayrı güzel
Normal temizlik bezi kullanıyorum.
İkisini de kullanıyorum ben
Islak havlu kullanırım.
Islak bez
Genelde bez.
Paspas , bez :D
Normal bez
Havlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?