AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Konu nedir ki bilmeden nasıl yardımcı olalım
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Hepsini okumaya bile gerek görmeden daha bitirmedin mi dedim Hemen kapat bu defteri.
Ölü taklidi yap ya da o anın bir parçası ol
Hangi konuda yardımcı olalım
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Anlat
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Konu?
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Konu?
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Neymis ki konu
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Kadın seni belli ki istemiyor bu iliskide çocuğun tavri önemli ama oda sanrm senden degil aileden oluyor yipranan sen oluyorsun allah yardımcın olsun ama evlenirsen bile bu kadin sana rahat vermez o yuvayı yıkar yıkmaya çalışır
Buyrun konu?
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
sorr
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Ne konuda
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Suç sende değil
Noldi
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Sorun nedir
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Bu ilişkiye en kısa zamanda son ver
Ailesi seni hiç istemeyecek
Sevgilin asla ailesini bırakmaz
Hatta zamanla ailenle de konuşma diyecek
Bu kadar riskli bir ilişkide devam etmenin mantıklı bir açıklaması yok
Sana senden baskasi yardimci olamaz beybi
Konu nedir
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
ne konuda
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
sıkıntılı sancılı bir sürec başlamış bu uzunca zaman sürer bil
Ne konuda
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Ne oldu
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Suç esvgilinde
Senin de suçun var ama sana o kadar şey söylemiş kayınvaliden sevgilim de pek bir tepki göstermemiş sen de ilişkini hitirmemişsin
Ne gibi bir suçum var sence
Ne konuda
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Akıntıya karşı yüzüyorsun vazgeç bu işten
Oluur
Yanlışlıkla yazmadan göndermişim 4yıllık bir ilişkim var. Ailem özellikle oğlanın annesinden ötürü istemedi. Annemi dinledim. devam ettirdim. Sevgilimin annesi bu zamana kadar hep laflarıyla iğneledi. Yalancılık , kızının cüzdanındaki para hakkında hesap sorma, hastaneden hadi ordan olun gibi ve bir çok laf duydum. Anneme anlatmadım tam tersine ilişkim yürüsün diye anneme sevgilimin annesini iyi gösterdim ama bir yandan içim kanıyordu. Bardağı son taşıran damla sevgilimin annesinin annemi eve çağırıp beddualarla bu ilişkiyi istemiyorum demesiydi. Annem o gün bana hiç kızmadı sadece ben sabırla senin bana dönmeni bekliyorum dedi. Sevgilim başta tavrını korur gibi gözüksede sanki bu tavır azaldı. Bana ailemden nefret ediyorum diyor fakat dün arabayla gezmeye çıktılar. sevgilim bana güven benim bir bildiğim var diyor ama ben çok korkuyorum ileride sevgilim ailesiyle görüşmeyi bırakır mı yoksa hayatım boyunca hep bir savunma halinde olmam gerekir bilmiyorum ve şu detayı söylemeyi unuttum bu yaz zar zor ikna ettiğim aileme rağmen sözümüz olucaktı ama bu olaylardan sonra vazgeçildi bugün bile bu konu hakkında tavır yapılınca bana sevgilim kendi kendini bu hale getiriyorsun diyor ama suç bende mi böyle olmam yalnış mı?
Ver gitsin