İntihar etmek çözüm mü?

daha çok büyük bir yaşta değilim ve açık konuşmam gerekirse ergenliktende olabilir bilmiyorum ama çok yoruldum bu son 2 yıldır yaşamadığım şey kalmadı önce deprem sonra ciddi ilişkimin bitmesi, aldatılmış olmam, yıllardır olan arkadaş grubumdaki herkesin bi olayda üstüme gelip gruptan atmaları bunun ardından başka bir yakın arkadaşımın yönelimimi müdüre ifşa etmesi ve müdüründe aileme (yönelim durumunu bir şekilde yalanlamayı başardım ve konu kapandı) tam bitti dicem cinsel tacize uğradım ve asla bana göre olmayan bir çevredeyim yakın arkadaşım yok arkadaşım yok devamlı beni tanıyan herkes tarzımla yargılıyor devamlı birileri bir damga koyma peşinde her neyse tüm bunların ardından bir şekilde üstesinden gelmeye çalışıcam ama ailem yönelim konusu ve sigarayı öğrendi diye benden hala şüphelenip devamlı yargılıyorlar her şeyle ve ben herkesi geçtim devamlı yargılandığım bir ailede kalmaya devam ettikçe düzeleceğimi sanmıyorum artık yoruldum ve kendimce çözümü intihar olarak görüyorum ama yine de belki biri bir şey der ve beni bu düşünceden alır umuduyla size sormak istedim, intihar çözüm mü?
İntihar etmek çözüm mü?
Cevapla