Siz ne hissederdiniz bu durumda, normal mi hislerim?

sevgilim ve 2 arkadasimiz tatile gidiyoruz 2 gun sonra, reservasyonlar yapildi. bana dun maddi durumunda degisklikler oldugunu anlatti. ki ben zaten bunu biliyorum. henuz ogrenci. ama guvendigi yerden para gelmedi ve otel parasini karsilayacak bile bir parasi yok Şu an. benim oncelikle para pulla isim yok, biliyorum cok yanlis yorumlar gelicek bunun altina. ama zaten anonim yaziyorum valla derdim parali erkek istiyom diye. ben yurtdisindayim yani benim param 35 ile carpiliyor, oyuzden bende dedim ki hani ben karsilarim bi arkadasina soylicegine ben karsilarim sknti olmaz, sadece bol yiyip icemeyiz ama cokta kismak zorunda kalmayiz idare ederiz. vs vs vs. kabul etmedi kizdi ve gitti Şu an. ya ben kendimi kotu hissediyorum bi tik. ben cunku ortalama bi 6 aydir boyle bir planin olucagini biliyorduk, calismiyor zor geciniyor ogrenci oldugu icin ailesinden aliyor ve bu bile zoruna gidiyor, bilmiyorum kendide rahatsiz bundan bunu biliyorum. tam olarak ne sormak istedigimi bilmiyorum ama bu durum beni rahatsiz etti. sanki caba gosterebilirdi sonucta 6 aydir biliyordu bunu diye dusunuyorum, ne kadar zor durumda bile olsa ister istemez 2-3 birsey atsaydi koseye diye dusunuyorum. cunku evet yurtdisinda sartlar daha iyi ama bende ogrenciyim bende calismak durumundayim, bilmiyorum kafam cok karisik. kendimi kotu hissediyorum boyle dusunurkende. siz ne yapardiniz ne dusunurdunuz ne hissederdiniz?

Siz ne hissederdiniz bu durumda, normal mi hislerim?
Cevapla