Bana karşı haddini aşan birine ben niye karşılık veremedim, neden karşı tarafta ezik bir imaj profili yarattım?

Merhabalar ben yapım gereği baskın bir insanım ve insanların bana karşı olan saygısızlıklarında hemen tepkimi koyarım. üniversite zamanlarında bizim sınıftaki bir kızla aynı eve çıkmaya başladım, kızın içinden deccal çıktı, yapmadığı saygısızlık kalmadı, ve ben çok sessiz kaldım. Bel altından vurdu, kıyafetimle dalga geçti çok höt höt davrandı. Ve ben evleri ayırma kararı alınca da demediğini bırakmadı, ona o kadar iyilik yaptım, o kadar tolere ettim yaptıklarını, ve evleri ayırırken bana dediği şey şu: 'Bin seni hiçbir zaman sevmedim, sende çok gurursuz çıktın bana karşı, ayrıca çok varoşsun dedi ve ben öylece kalakaldım. Aradan iki yıl geçti ama aklımdan çıkmıyor, kendime olan saygımı yitirdim, çok mutsuz ve gerginim, uyku uyuyamıyorum, sağlık durumum iyi değil, ben nasıl olurda ona bir şey diyemedim, haddini bildiremedim, nasıl kendimi koruyamadım, bunu kendime yediremiyorum, sürekli düşünüyorum ve kimseye de anlatamıyorum çünkü kendime yediremiyorum, bende travma oldu, bir kıyafet giyeceğim zaman aklıma varoş dediği an geliyor ve bir şey yapmadan duruyorum öyle, ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresizim çünkü hayatımı devam ettiremiyorum..

Bana karşı haddini aşan birine ben niye karşılık veremedim, neden karşı tarafta ezik bir imaj profili yarattım?
Cevapla