Dişil enerji bitiyor mu?

Gerçekten etrafımdaki kadınlara veya arkadaşlarıma bakıyorum hepsi pehlivan gibi oldu kendim içinde söylüyorum çünkü kadın onu da yapmalı bunu da yapmalı diyerek aslında dişil enerjiyi öldürdüler. Mesela kadının araba kullanması evet ihtiyaç ama erkekler hem kadının araç kullanmasını, çocuk doğurmasını, aynı zamanda evle ilgilenmesini, aynı zamanda çalışmasını bekliyorlar. Kadının evlilikte yükü zaten ağır oluyor. O kadar arttı ki istekler çalışmayan kadına tuhaf bakıyorlar çünkü ülkemizde erkekler yükü kadına yıkma derdine düştü. O kadın o kadar şeyle ilgilenip nasıl mutlu olacak nasıl kendine bakacak nasıl dişil enerjisi olacak evet kadınlar çalışmalı ama erkeğin yapacağı işleri de kadın yapınca hiçbir anlamı kalmıyor. Ben çalışıyor olsamda çocuğum olduğunda çalışmak istemem evdeki her şeyle ilgilenmek istemem. Bu kadar yorulmaya değer mi? Bence erkeklerin çoğu güçlü kadın güçlü kadın diye kadınları kandırıyorlar. Sizce de dişil enerji bitiyor mu? Kadınlar hep eril enerjiye mi geçecek?

Dişil enerji bitiyor mu?
Cevapla