Farkında mısınız bilmiyorum ama enerji dengemiz bozuldu öyle değil mi?

Yani ne biliyim mesele birini beğeniyorum o da beni beğeniyor. Sonra iltifatlar güzel sözler söyler. Bende tam sevgili olma moduna girerken karşımda ki uzaklaşmaya başlıyor benden. Sonra yine başa dönüyoruz. Herkesle bu şekilde oluyor. Güzel ve akıllı bir kadınım bu arada

Farkında mısınız bilmiyorum ama enerji dengemiz bozuldu öyle değil mi?
Cevapla