Ev arkadaşlığı zorluğu?

Ev arkadaşlarım maalesef hijyen olarak çokça eksikler. Ve çokça sorun yaşadık evde sorumlulukları ile ilgili. Bir yılda bir iki kere bulaşık yıkayan ama yemek yerken çoğu zaman dahil olanından tütün, ev işi yaptığında düzgün yapmayan, çöpleri de çoğu ay boyunca düzenli atmayan, bazen bana birikmiş çöpler ve birikmiş bulaşıklar bırakan ev arkadaşlarım vardı. Onların dışarıda çıktığımızda gezmeye karakterleri çok iyi özünde iyilerdi ve bende bazen kizsamda hem yüzyüze bakmaktan hemde özleri iyi olduğu için nazik olmaya çalıştım ve öyle uyardım. Ama çokça da kendi kendime ve yakınlarıma karşı dertlendim yani. Sizce bu ikiyüzlü bir ilişki mi. Aslında düşünüyorum yüzlerine de çokça uyardım. Ve aynı evde kalmanın bir mağduriyeti.. kötü olsan ev çekilmeyecek, e iyi oluyorsun sorunlar birdolu.. yani.. ev arkadaşligi ve bu tip problemler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
1 yıl
-------
Ev arkadaşlığı zorluğu?
Cevapla