Ev arkadaşlarım maalesef hijyen olarak çokça eksikler. Ve çokça sorun yaşadık evde sorumlulukları ile ilgili. Bir yılda bir iki kere bulaşık yıkayan ama yemek yerken çoğu zaman dahil olanından tütün, ev işi yaptığında düzgün yapmayan, çöpleri de çoğu ay boyunca düzenli atmayan, bazen bana birikmiş çöpler ve birikmiş bulaşıklar bırakan ev arkadaşlarım vardı. Onların dışarıda çıktığımızda gezmeye karakterleri çok iyi özünde iyilerdi ve bende bazen kizsamda hem yüzyüze bakmaktan hemde özleri iyi olduğu için nazik olmaya çalıştım ve öyle uyardım. Ama çokça da kendi kendime ve yakınlarıma karşı dertlendim yani. Sizce bu ikiyüzlü bir ilişki mi. Aslında düşünüyorum yüzlerine de çokça uyardım. Ve aynı evde kalmanın bir mağduriyeti.. kötü olsan ev çekilmeyecek, e iyi oluyorsun sorunlar birdolu.. yani.. ev arkadaşligi ve bu tip problemler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ev arkadaşlığı zorluğu?
Güncellemeler
1 yıl
-------
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Birlikte eve çıkacağın kişiyi iyi seçmek gerekiyor bu yüzden. İmkanın varsa çık ordan
maalesef secemedim gelmeden önce.. seneye başka bir yere geçeceğim
Sence haksız mıyım yani ve aynı ortamda aslında diyorum madem bu kadar kızıyorum daha fazla mı belli etmeliydim yani yeri geldi hicbirsey yok gibi de arkadaşlık yapıldı çünkü aynı evi paylaşmak gerçekten çok zor sürekli görmek zorunda kalmak yani yaşayan bilir kısaca
Ben de benzerini yaşadım sorunlar oldu şimdi de KYK yurdunda kalıyorum iyi anlıyorum seni. Senin o arkadaşlarınla ancak onlar gibi olanlar yaşar sen oraya ait değilsin. Kimseyi tanımadan onlarla aynı eve çıkma, dışarda çok iyi anlaştığın insanlarla aynı evde kalınca anlaşamayabiliyorsun.
Doğru , peki kendimi biraz sucluyorum acaba ikiyüzlü bir iliskimi yuzlerine gülüp bazen içimde hala kızgınligim geçmediği oluyor.. ama işte napacaksin ki ev arkadaşı tüm gün yüzyüze bakıp kim sorun çıksın ister degilmi
Kykda bende kaldım orada da sorun yaşadım seneye en iyisi tek çıkmak istiyorum
Saçmalama sende suç yok böyle pasaklılara karşı uyarmayip da napacaksin yine iyi dayaniyorsun. Eğer yapabiliyorsan o evi sadece uyumak için kullan gün içinde git gez toz. Seneye de dediğin gibi tek başına apart falan tutarsın
Evet öyle yapacağım tek ev tutucam en iyisi.. aynı evde anlasacagin insan çok bulunmuyor maalesef
Genelde hep dışarıdayim dediğin gibi
Tamam böyle devam et evi ve evdekileri çok onemseme nasıl olsa gidip kurtulucam diye düşün keyfine bak
Teşekkür ederim evet öyle son günler kaldı 🙏
Rica ederim ne demek
En azindan erkek arkadasiyla sevisme seslerini duymadin
Sen cokmu yemizsin
Kimseye 6-7 tane çöpü, ve bir dolu bulaşığı bırakmayacak kadar evet. Ya da , eğer ben o yıl o evde elli defa yemek yediysem iki kere bulaşık yıkamayacak kadar evet
Yeni ev bul