Vantilatörümün Üzerinde 50W Yazıyor Yani Bu Neredeyse Hiç Elektrik Harcamıyor Mu?

Klimanın 30 da hatta 40 da biri gibi bir şey oluyor saatlik ve çok saçma geldi. Ben bunu ay sonuna kadar aralıksız çalıştırsam taş çatlasın 50 lira falan oluyor ki bedava cidden

Vantilatörümün Üzerinde 50W Yazıyor Yani Bu Neredeyse Hiç Elektrik Harcamıyor Mu?
Cevapla