Hayatımdaki kişi ile aramızda 7 yaş var benden büyük ve bazen sorunlar yaşıyoruz sizce ne yapmalıyım?

Benden büyük dediğim gibi ve bazen resmen kuşak çatışması yaşıyoruz çok güzel bakımlı bir kadın ilk gördüğümde ondan etkilenmiştim ancak o zamanlar başkası ile beraberdim ve hiç konuşmadım daha sonra terk edilince dertleşmeye konuşmaya başladık sonra ne olduğunu anlamadan hayatımda buldum kendisini onun için yaşadığım şehri bile değiştirdim ama kuşak çatışması olayı bazen gerçekten can sıkıcı olabiliyor çok sabırlı bir insan değilim her şeyi bırakıp gidesim geliyor

Hayatımdaki kişi ile aramızda 7 yaş var benden büyük ve bazen sorunlar yaşıyoruz sizce ne yapmalıyım?
Cevapla