Geçenlerde yengeme büyü yaptım sizce iyi mi yaptım?

Öküz kafası domuz kalbi bi de inek yağını aldım. Cami hocasına gittim işte ona bişeler yazdırttım zaten hoca da yengemi sevmiyor. İşte o yazdığım şeyi domuz kalbine diktim sonra bi güzel inek yağına batırdım 3 kere. Ondan sonra öküz kafasını boşalttım büyüyü öküz kafasının içine koyup yengemin yakınlarındaki mezarlığa gömdüm. Şimdi yengem çok hasta hiç bir doktor ona şifa bulamıyor kadın vallahi bembeyaz kesildi. Ne yapcam yardım edin mezara gittim büyüyü bulamadım?

Geçenlerde yengeme büyü yaptım sizce iyi mi yaptım?
Cevapla