Ben büyümü yaptım?

Merhaba Arkadaşlar,

size bir sorum var.. ben bi kaç hafta önce sevgilimle mutlu huzurlu olim diye ve birbimizi daima sevelim diye interette bağzı siteler buldum orada ise büyü değil duadır yazıyordu. O duada isimlerimizide söylemem lazımdı anca bunu sürdürmedim yani bitirmedim duayı bi kaç gün ard arda söylicekmişsin ama ben büyü yapmak istemedim ki şu an çok kurkuyorum bunu sevgilimede söyledim sevgilimde sen onu sesli yapmadıysan yani sesli okumadıyaan sorun olmaz dedi bende tövbe ettim cidden ÇOK pişmanım ahiretimi aska yakmak istemem niyetim büyü falan değildi ama ciddi anlamda korkuyorum.. tövbe ettim zaten ben sadece okudum içimden ben sua niyetine okudum tabi ne yzıyordu emin olamam. açıkcası hiç bir rahataizliğimda yok değişen birşeyde olmadı hayatımda ama çok korkuyorum ahiretimi yakdım diye.. hergün ALLAH ımdan aff dilicem.
Acaba hocaya gidip söylesemmi? ama benim bilidiğim büyü materiallerle yapılan bir şey ve herkes yapamaz zaten.. ki benim amacım öyle bişey değil ben biliyorum ki bunun sonsuz cehenemm olduğunu.
Tövbe etmeyi bırakmicam..

Yorumlarınızı bekliyorum😔
Ben büyümü yaptım?
Cevapla