Zina yapmama sebebiniz nedir? İnanç sebebiyle mi, kendinize yakıştıramadığınızdan mı, fırsatını bulamadiginizdan mı, baska bir sebebi var mı? Nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen kendime hiç bir zaman yakıştırmadım öyle biri olsam 17 18 yaşından itibaren ne yapacağim belliydi bazı kızlar affedersin o fırsatı kaçırmazlar her türlü insan var çünkü ve en büyük günahlardan biri zina Allah'da hep bununla sınıyor neden fizik çok güzel doğuştan o yüzden dün abim bile kendisi beni sever ama öyle bir şey yapmadı dün bana diyor ki seni ajanslara yazalım oyuncu olursun bana takılıyor dün babamın yanında yine merve bayrak demeye başladı
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılHem dini acidan hem bakir erkek istiyorum el degmemis o yüzden bende öyle yim hem ben cok kiskancim.. aklima gelir rahatsiz olurum
131 Yorumla
Soran+1 yıl@Clasrite evet var gayet ben de aynı şeyi düşünüyorum. Bakir olmayanlar uzak dursun
Soran+1 yıl@Clasrite millete özenip ben de zina yapicam diyen erkeklerin çokluğundan dolayı uzak duruyoruz sizden
Soran+1 yıl@Clasrite ben kadınlar yapmıyor demiyorum zaten. Her cinsiyetten yapan var. Ama yapanların sayısı arttığı için bizim gibi insanlar kimseye güvenememeye başlıyor
Soran+1 yıl@Clasrite korkuyorum işte ben de çektim kendimi köşeye. Uzak duruyorum artık insanlardan
Soran+1 yıl@Clasrite kesinlikle. Umudumuz azalsa da kaybetmemek lazım tabiki
Soran+1 yıl@Clasrite 👍🏻
Cevap sahibi+1 yıl@Clasrite yani bende erkeklerin böyle düsündünü düsünmüyodum
Soran+1 yıl@Clasrite peki sen niçin yapmiyorsun
Soran+1 yıl@Clasrite biri gelip sana ilişki teklif etse kabul etmez misin yani
Soran+1 yıl@Clasrite ciddi ilişki olursa evlenmeden de yaparım diyorsun yani anladım.
Soran+1 yıl@Clasrite o istedi yaptınız, sonra evlenemeden ayrıldınız. Nolucak?
Soran+1 yıl@Clasrite anladım. Senin düşüncen tabi saygı duyarım. Ben aynı fikirde değilim inanç bazında baktığım için
Cevap sahibi+1 yıl@soran kizim sen ayni ben gibi yazdin ha bi an ben sandim seni 😂😂
Soran+1 yıl@Clasrite hahaha soru sahibiyim ben benimle konusuyorsun
Soran+1 yıl@Clasrite rahatsız etmek veya rencide etmek için sormuyorum sadece merak ettim neden inancınız yok
Diğer konusunda 4b cevap paylaştı. Zinanın bendeki yeri hem inanç hem kendime yakıştıramamak hem de evleneceğim kişinin ben o durumu yaşadığımda düşeceği üzüntü ve durum
fırsatım çok oldu halen de var, ama zinaya gerek yok.19 Yorumla
Soran+1 yılHelal olsun be
Soran+1 yılBana göre de olması gereken bu zaten de bunu yapan az. O yüzden helal olsun dedim
Soran+1 yılNiye? Helal olsun demek günah mı? Abartma istersen
Soran+1 yılTamam ben de bunu normal kabul ettiğimi söyledim zaten. Sadece az kişi böyle düşündüğü için, mantıklı düşünebildiğin için sana helal olsun dedim. Bu kadar
Soran+1 yılRica ederim
Gizli Üye(36-45)+1 yıl35 yaşında hiç zina yapmadım beni örnek alın
Hem dinen hemde kendime yakıştıramıyorum
110 Yorumla
Soran+1 yılHelal olsun
Soran+1 yılOlması gereken de bu zaten. Keşke herkes bu bakış açısında olsa
Cevap sahibi+1 yılSagol kardeşim sende yapma 💪💪
Cevap sahibi+1 yılEvet öyle olsa ama olmuyor nedense
Soran+1 yılBen de yapmıyorum şükür ama insanlara da güvenimiz kalmadı be abi
Soran+1 yılKime güvenip evlenicez
Cevap sahibi+1 yılIllaki gelecek sen yapmazsan sana da öyle biri gelir
Soran+1 yılİnşallah abi
Cevap sahibi+1 yılİnşallah byy
Soran+1 yıl👋🏻
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
21Cevap
+1 yılLaik degilim buna konu din bile degil (tabi din bunu yapmama yardimci oluyor bilinclendiriyor) sadece bu çirkin isi yaparak kendime zarar vermeyi kendime laik gormuyorum
110 Yorumla
Soran+1 yılBunun nedeni sana zarar vereceğini dusunuyorsun
- +1 yıl
Zarar verecegini degil direkt zarar verecek diyorum
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
1. Guven problemi.
2. Devamli cinsel açlık.
3. Ekonomik olarak zayiflik.
4. Zihniyetin farklilasmasi.
5. Evlilikten uzaklasma.
Soran+1 yılEkonomiyi nasıl etkiler ki
Soran+1 yılDiğerleri tamam da ekonomi?
- +1 yıl
Kızlar genel olarak masrafli bide 2-3 tane olursa esk demiyorum bile
Soran+1 yılYuh ne 2-3 ü ya yok yapmayın zaten ben karşıyım sadece sormak istedim
- +1 yıl
Yani hayatinda 2-3 tane partneri olmus ola bilir ayni zamanda olmasi gerekmiyo
Soran+1 yılAnladım da olmasın kimsenin ya kimse yapmasa zina ne güzel olurdu
+1 yılİnanç sebebiyle biride görürse bir yere çıkamam yakışmaz bana
13 Yorumla
Soran+1 yılYaşınız doğru mu
- +1 yıl
Evet nedenki
Soran+1 yılHiç sadece merak ettim
Gizli Üye(30-35)+1 yılFırsatım çok oldu
inancımdan dolayı ve kimseyi kendime uygun görmedim yaklaşmadım
sonra evlendim tabiki11 Yorumla
Soran+1 yılAllah mutlu mesut etsin abi. Bunu duyduğuma sevindim
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanırım denk gelmediği için
Tabi istesem escort tutar yine yapardım ama günah olması da bir etken.172 Yorumla
Soran+1 yılDenk gelmedigi icin demek ile günah olması konusunu çok bagdaştiramqdim. İkisi ayrı gerekçeler çünkü
Cevap sahibi+1 yılYaa ikiside var işte. Escorta gitmek kolay bi şey.
Denk gelmekten kasıt ise. Kadın seni azdırır dayanamazsın yaparsın. Çoğu erkek dayanamaz.
Soran+1 yılİradeniz var ama bu da dayanabilirsiniz demek oluyor. Koruyun kendinizi lütfen. Yoksa kimseye güvenimiz kalmayacak..
Cevap sahibi+1 yılSöz veremiyorum işte. Erkeklik başka bir şey. Kadının bacağı bile bazen beni çok etkiliyor ve içim gidiyor. Gelse bana dokunsa istese, kendimi tutamam
Soran+1 yılYa yapmayın işte bunu :( kime nasıl güvenip evlenicem ben gerçekten korkuyorum sizden
Cevap sahibi+1 yılYaaa işte erkeğin yapıp yapmadığı belli olmuyor.
Mesela benim 8 kişilik bir arkadaş grubum var. 6 sı yaptı sadece ben ve bi arkadaş yapmadık.
Soran+1 yılErkeğin de yapıp yapmadığı anlaşılır evlenince gayet. Halinizden tavrinizdan anlaşılır. Rol yapamazsiniz
Soran+1 yılGerçekten mi yaa nerede yazıyorsunuz niye herkes yapıyor bu kadar yaa cidden kime guvenicem ben :(
Soran+1 yılNerede yaşıyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılHer erkekten anlayamazsın emin ol. Adam yapmadım der çıkar.
Soran+1 yılOna bakarsan o durumda kadınları da anlayamazsınız
Cevap sahibi+1 yılKadın diktirirse anlayamazsın tabi.
Soran+1 yılŞartlar iki taraf için de eşit
Soran+1 yılYoo sadece diktirmesi değil. Kiminin esnektir kan gelmez. Kimisinden kan gelir ama arkadan yapmıştır öne dokunmadan. Yani kadını da erkegi de o şekilde fiziksel olarak zaten anlayamazsın. Ama halinden tavrından anlaşılır bence çünkü insan o an nasil rol yapsın
Cevap sahibi+1 yılÖyle. Ama evlilik öncesş erkek daha rahat. Çünkü hamile kalma, diktirme gibi bi derdi yok. Ya da adının çıkması felan kızlar gibi değil.
Hem her kız doktora gidip şeyini açıp dik burayı diyemez.
Cevap sahibi+1 yılEvlendikten sonra anlasan ne olacak Allah aşkına? Ne yapacan?
Sabah evden mi kaçacan?
Soran+1 yılDik diyemese o kadar diktiren olmazdı. Kaldı ki oraya hiç ellemeden de yaşayan arkadan da yaşar. Toplum baskısı dersen o kalmadı artık insanlar gizli yapıyor. Yani erkek kadın fark etmiyor
Soran+1 yılBöyle bir yalan söylediğini anlarsam onunla mutlu bir evlilik sürdüremem. Eninde sonunda biter. Ben katıyım bu konuda
Cevap sahibi+1 yılValla ben sokağa çıkıyorum; minili, croplu yarı çıplak kadınlar var ve ister istemez insanın canını çektiriyor.
Soran+1 yılVe anlaşılır da zaten yapıp yapmadığı. Kimse canım degil
Soran+1 yılSa*lak degil
Cevap sahibi+1 yıleee dul kalan sen olacan? İyi mi olacak? Genç yaşta bir dula toplum iyi gözle bakmıyor. Bu seferde kendin gibi dul erkek bulman gerekecek.
Soran+1 yılBoyleyseniz evlenince karınızı da aldatabilirsiniz o zaman. Biz nasıl güvenip evlenelim sizinle
Soran+1 yılToplumun ne dediği umrumda gibi mi duruyorum? Herkes boşanıyor bu devirde. Kimse de öyle bakmıyor zaten. Sırf dul kalicam korkusuyla evlilik devam ettirecek biri değilim ben
Cevap sahibi+1 yılEvliyken ben karımı aldatmam. Çünkü karım benim cinsel ihtiyaçlarımı karşılar. Kadınsız olduğum için gözüm kayıyor, çünkü karnım aç, karım yokki doyuyum.
Cevap sahibi+1 yılPeki sana bir şey soracağım?
Soran+1 yılO iş öyle oluyor mu? Evden dışarı cikip kadin bacağı görünce zor duruyorum diyorsun. Çıkınca yine göreceksin o bacaktan. Cidden güvenim kalmadı kimseye ya
Soran+1 yılBir de ben sana bir soru sorayım. Sen dedin ya evlendikten sonra anlaşan nolucak ayrılacak misin sanki diye. Peki sen evlendikten sonra anlarsan ne yapacaksın? Evliliğe devam edebilecek misin?
Cevap sahibi+1 yılEvde karımın bacağı yok mu? Gider o bacağı öperim.
Soruna gelince ben evleneceğim kadına sorarım başta. Öyle bekara da karı boşamak kolay derler.
Soran+1 yılBoşamasan ne olur ki karşındaki insanın sana yalan söylediğini bile bile evliliği mutlu devam ettirebilir misin? Evliliğin işkenceye döner. Benim için de öyle. Ben bakireyim ve evlendiğim kişinin de öyle olmasını istiyorum. Diğer türlü evli kalmaya devam etsem bile o mutlu bir evlilik olarak sürmez
Cevap sahibi+1 yılPeki sen inançsız biri olsaydın yapar mıydın?
Soran+1 yılEvet o zaman yapabilirdim. Beni bağlayan şey inanç ve kendime olan saygım. Ayrıca zinanın zararlarını da biliyorum. Zina yapanların mutlu bir evlilik hayatı pek olmuyor. İnançsız olsam bunların bilincinde olmayacağım için yapabilirdim
Soran+1 yılPeki sen?
Cevap sahibi+1 yılHımm anladım. Ben 30 yaşındayım ve daha yapmadım. Aklımdan geçti ama yinede gitmedim kadına. Canım çekiyor ama mastürbasyon yaparak idare ediyorum
Cevap sahibi+1 yılİnançsız olsam kesin yapardım.
Soran+1 yılGerçekten evlenmeyi bekle abi bak kimseye güvenimiz kalmıyor herkes yapınca kime nasıl güvenip evlenelim?
Cevap sahibi+1 yılBakacaz. Evlenmeyi düşünmüyorum ama neyse
Soran+1 yılSiz sanıyorsunuz ki sadece erkekler önem veriyor. Hayır. Biz de önem veriyoruz. Ben kıskanç bir insanım. Eşimin daha önce başkasıyla bir şeyler yasamiş olması düşüncesini bile rahatsız ediyor beni. Ki bir kadın bakir bir erkek istiyorsa o kadın bakiredir emin ol. Bakire olmayan bakır erkek istemez
Cevap sahibi+1 yılSenin sevgilin oldu mu hiç?
Soran+1 yılNeden düşünmüyorsun evlenmeyi?
Soran+1 yılKaç yaşındasın ki
Cevap sahibi+1 yılMaddi açıdan zor, bir de sevmem lazım. Herkesi sevemiyorum. Sevsem belki anlaşamıyacağız. Karışık işler.
Soran+1 yılEvet oldu ama öpüşmeye dahi karşıyım. Her şeyi de evliliğe saklama taraftariyim
Soran+1 yılEvlenmezsen zina yaparsın bu arada. Düşünceni değiştir o yüzden. Seveceğin biri illa ki çıkar karşına
Cevap sahibi+1 yılBana arkadaşlarım bu yaşına kadar nasıl cinsellik yaşamadın diye soruyorlar. Zaten temiz insan fazla kalmadı.
Soran+1 yılİşte ben de size güvenemedigim için evlenmiyorum. Bu yüzden uzak duruyorum sizden.
Cevap sahibi+1 yılYaşın kaç?
Soran+1 yıl25
Cevap sahibi+1 yılYaşında gelmiş aslında. Hangi şehir?
Soran+1 yılYaşımın gelmiş olmasının bir önemi yok ki kimseye güvenim kalmadı. Uzak duruyorum herkesten. Şehri de boş ver. Söylesem de inanmazsınız zaten
Cevap sahibi+1 yılNiye inanmayım ki? 81 tane şehir var.
Soran+1 yılEn tahmin etmeyecegin şehirdeyim.
Cevap sahibi+1 yılBayburt, Hakkari, Şırnak, Sinop
Soran+1 yılİzmir kanka
Cevap sahibi+1 yılTürkiyenin en büyük 3. Şehri. Ne var bunda. Ben de Ankara dayım
Soran+1 yılİzmirin adı çıktığı için bu konuda. Şehrin buyukluguyle değil imajıyla alakalı söyledim
Cevap sahibi+1 yılYok biliyorum İzmir'de yaşayan bir sürü muhafazakar insan var zaten.
Soran+1 yılÇok şükür İzmir dışında olup bunu bilenler var. Muhafazakar değilim bu arada. İnancıma bağlıyım sadece
Cevap sahibi+1 yılTesettürlü müsün?
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılMuhafazakarsın işte. Hem inançlarına bağlı hem tesettürlüsün. Muhafazalar demek kendini ve inançlarını korumak yani muhafaza etmek demektir. İyi bir şey, sevindim 👍🏻
Soran+1 yılMuhafazakarlıktan kastım kültür. Muhafazakar kesimin dinde yeri olmayan kısıtlamalarına tabi değilim o yüzden muhafazakar değilim diyorum
Cevap sahibi+1 yılO dediklerine yobaz, gerici diyorlar zaten. Anladım ne demek istediğini.
Ben de güven ve maddi durumdan ötürü evlenmeyeceğim gibi zaten. Yaşım da 30 oldu. Saldım çayıra, her şey olacağına varır.
Soran+1 yılMaddi imkan derken hiç geliriniz mi yok
Cevap sahibi+1 yılKendime yetecek kadar. Ev kirası ödeyemem.
Soran+1 yılAileniz destek olmaz mı?
Soran+1 yılYani sırf maddi sebepten dolayı zinaya düşmesini istemiyorum insanların gerçekten
Cevap sahibi+1 yılAilem ancak kendine yeter. Zaten olsada istemem kimseye muhtaç olmayı.
Soran+1 yılAnladım. Ne diyim hayırlısı olsun hakkında
Soran+1 yılSen yine de koru kendini. Bu bakarsın hiç beklemediğin bir şey çıkarır Allah
Cevap sahibi+1 yılSağ ol. İyi günler ✋🏻
Soran+1 yılİyi günler 👋🏻
- Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
s +1 yılTek sebebi evliliğe saklamak istemem. Zaten öncesinde yapacaksak evlenmenin bir anlamı yok. Bazı şeyler evliliğe özel olmalı
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGünah diye
Ama. mastürbasyon ve sanal seks yapıyorum
13 Yorumla
Soran+1 yılİlki tamam da sanal olmamalı ya
Cevap sahibi+1 yılBazen yapıyorum. mastürbasyon yaparken en azindsn zevkli olsun diyorum. Yoksa reel yapmam.
Sen peki
Soran+1 yılYapmıyorum ben
+1 yılKendime karşı bir duruşum var bundan öte ben Allah'tan korkarım
10 Yorumla
+1 yılTabi ki dini yönden yapmam ve kendime de yakıştırmam açıkcası
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhaba
24 yıldır yapmadım. Ama yaş ilerledikce artık tutmak zor ve enn azından bakirligi koruyarak birsey yapmak istiyorum
Sevgilim yok simdiye kadar olanlarlada bisi yasamadım.
Peki ya sizin düşünceniz?023 Yorumla
Soran+1 yılBakirligi koruyarak bir şey yaşamak konusunda çok yanlış düşünüyorsun. Çünkü o yaşadığın bir şeyler de bekareti bozan şeylerdir. Sabredip evlenmeyi beklemek çok daha mantıklı. Çünkü evlilik dışı her temas insandan bir şeyleri götürür, eksiltir. Evliliğin heyecanını yeterince tadamazsın
Soran+1 yılBenim düşüncem bu
Cevap sahibi+1 yılHiç sanmıyorum. En azından öpüşmek sarılmak koklaşmak ve elleşmek yapılabilir. Zaten birisiyle selamlaşınca yüzünden öpüyon
Soran+1 yılBen hem dinim hem de kendime yakistirmadigim için yapmıyorum. Lütfen sen de yapma
Soran+1 yılSelamlasirken yüzden öpmek ile sevişmek farklı şeyler. Hissi farklı bi kere.
Cevap sahibi+1 yılTipim yerinde boyum uzun. Boylu posluyum. Sevgilim olmuyo. Olsa onunla olur zaten hersey. Yani bende 1 kadinla sadece olsun isterim tüm ömrüm boyi
Cevap sahibi+1 yılKendim kendimi tatmin etmek yetmiyor artıl
Soran+1 yılNeden olmuyor peki sence?
Cevap sahibi+1 yılİnan hiç ama hiç bilmiyorum. Birsürü kız bakıyo dışarı çıktıgım da defalarca ama hala yalnızım
Soran+1 yılEvlenene kadar gayet yeter bence.
Cevap sahibi+1 yılKendim 24 yaşındayım ve olgunum
Cevap sahibi+1 yılSen peki?
Soran+1 yılAynı yaştayız
Cevap sahibi+1 yılSizin peki sevgiliniz oldu mu?
Cevap sahibi+1 yılSizi merak etmedim degil
Soran+1 yılOldu ama ben zina veya öpüşme vs. yapmadım. Karşımdaki insanı dokunarak öperek tanıyamam. Konuşup görüşerek tanıyabilirim anca. Ben de böyle yaptım. Ve iyi ki kimseyle yakinlaşmadım. Hiç pişman degilim
Soran+1 yılÇünkü evlenmeden neyin ne olacağını bilemiyorsun. Biriyle zina olmadan bile bir şeyler yasamis olsam ayrılık çok daha zor olurdu. O yüzden evlenmeden gerçekten hiçbir şey yaşama derim
Cevap sahibi+1 yılTanışmak icin bunlara gerek yok. Arada aşk duygusallık varsa iliskinin ilerisi zamanlarında yavastam oluyor
Cevap sahibi+1 yılSiz hangi sehirde yasiyorsunuz?
Cevap sahibi+1 yıl?
Soran+1 yılKatılmıyorum çünkü ben ilişkinin ilerleyen aşamalarında da yapmadım. İyi ki de yapmadım.
Soran+1 yılYapsaydım pişman olacağımdan adım kadar eminim
Soran+1 yılŞehir de boş ver
Gizli Üye(25-29)+1 yılinancım gereği allah cc evliliği helal zinayı haram kılmıştır
30 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBunu zina olarak görmüyorum. Böyle bir şeyin peşinde değilim genel olarak. Yokluk benim için sıkıntı teşkil etmiyor. Son bir not olarak bir dini inancım yok
00 Yorumla
+1 yılHem dini hem yakismiyo bana dogru gelmiyo
20 Yorumlanikah yapmak kolayken zinaya ne gerek var
10 Yorumla
+1 yılEvliliğe verdiğim önemden kaynaklı
10 Yorumla- Diğer konusunda 631 cevap paylaştı.
+1 yılAllah için yapmıyorum.
11 Yorumla- +1 yıl
Yapma sen
+1 yılzinanın bir saniye sonrası pişmanlık.
10 YorumlaYakıstıramama galiba. Kodlarımda yok 😀
10 Yorumla
+1 yılBenim kı ınanc senın kı
14 Yorumla
Soran+1 yılBenim de öyle
- +1 yıl
Yas kac senın benim 27
Soran+1 yılSenden küçüğüm
- +1 yıl
Kac li
- Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılİradem güçlü ihtiyaç duymuyorum
00 Yorumla Bir süredir fırsat bulamıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDini acidan
124 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyle
Cevap sahibi+1 yılNe guzel🤗
Soran+1 yılYaşın küçük diye galiba. Bazen diyorum ki herkesin genç yaşta evlenmesi lazım. Yıllar geçtikçe kendinizi tutmakta daha da zorlanıyorsjnuz çünkü. 30 yasinda erkeklerin yorumlarına bakınca bakir olan çok az var. Ben de kimseye güvenip evlenmek istemiyorum bu yüzden
Cevap sahibi+1 yılCokta kucuk sayilmaz bence ama 23 olacam. Evet bu dedigine az cok katiliyorum kendini korumak adina ama simdiki zamanin gencleri de evliligi hic anlamiyom nasil olmasi gerek birbirine olsa saygi sevgi yok gibi yani o ona sovuyor o ona falan cok yazik
Soran+1 yılBen de 25 olacağım yakında. İnsanlardan iyice soğudum
Cevap sahibi+1 yılEvet normal sogutuyorlar insanlar bi garip oldu
Soran+1 yıl:(
Cevap sahibi+1 yıl🤷♂️😞
Soran+1 yıl😒
Cevap sahibi+1 yıl🤗😇
Soran+1 yıl🤷🏻♀️
Cevap sahibi+1 yılyaa jsdhfdsjf
Soran+1 yılXjdjdjs
Cevap sahibi+1 yılNeyse daha fazla rahatsiz etmiim ben😅
Soran+1 yılEstağfurullah. Hoşçakal
Cevap sahibi+1 yılGorusuruz kendine iyi bak🙋♂️🤗
Soran+1 yılSen de kardeşim 😊👋🏻
Soran+1 yılİstersen takipleşebiliriz. Konuşmak için değil
Cevap sahibi+1 yılFark etmez edebiliriz
Soran+1 yılProfilin gizli
Cevap sahibi+1 yılActim
Soran+1 yılTakiplesiyormuşuz zaten tekrar istek gonderdim
Cevap sahibi+1 yılEvet bende fark ettim, neden ne zaman hic bilmiyom hatirlamiyom kfsjd
Soran+1 yılDjdj
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın bulamadığından değil
19 Yorumla
Soran+1 yılNeden peki
Cevap sahibi+1 yılAsıl neden evlenmedigim biriyle yapıyım
Cevap sahibi+1 yılEmpati kurmak yeterli
Soran+1 yılİşte bence de öyle ama genel olarak insanlar pek öyle görmüyor o yüzden sordum
Cevap sahibi+1 yılEvet onun için işte cennet cehennem var
Soran+1 yılBen hem dinim hem de kendime yakistirmadigim için yapmıyorum. Lütfen sen de yapma
Soran+1 yılPardon son yorum size degildi
Cevap sahibi+1 yılYanlış anlama kız istesem hemen bulurum manken gibi hemde
Soran+1 yılYani istesem ben de bulurum manken gibi erkek. Mesele imkan varken bile yapmamak zaten
Gizli Üye(36-45)+1 yılYapacak birini bulamadım 🤭
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnanç
10 Yorumla
+1 yılKarı yok
00 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer