Eski dindarlığınızı kaybettiginizi düşündünüz mü hiç?

29 yaşındayım, yıllardır ateist gibi yaşıyorum desem yeridir. Ne namaz kılıyorum ne Kuran okuyorum. Sadece Ramazanda oruç tutuyorum, o da arada bile isteye yiyorum yani.

Eski hassasiyetim/korkularım vs kalmadı.

Ezan okunurken bile müziği kısmıyorum. Önceden içkili mekanlara oturmazdim, şu an fark etmez gözüyle bakıyorum.

Bir 9 yıl önceye baktığımda böyle değildi. Büyük bir devrim geçirmedim ama okuduğum kitaplar, okuduğum bölüm (sosyoloji) , okuduğum yer (İzmir ) ve sosyal medya etkili oldu sanırım.

Dinden uzaklaşmanin soyle bir iyi yani olmus olabilir... OKB den kurtuldum

Eski dindarlığınızı kaybettiginizi düşündünüz mü hiç?
Cevapla