Bu yaşlılar niye yolda bu kadar yavaş sinir bozucu yürüyor?

İnsan uyuz oluyor ya yürü kardeşim niye yolu kapatıyorsun

Güncellemeler
+1 yıl
Abi buradakiler niye bu kadar gergin. Yaşlılara küfür hakaret etmedim. Durup bile bile yürümeyip yolu işgal edenleri dedim. Yazık ya cidden size
Güncellemeler
+1 yıl
Laflarınızı iğrenç sözlerinizi size iade ediyorum. Yazık.
Bu yaşlılar niye yolda bu kadar yavaş sinir bozucu yürüyor?
Cevapla