Güncellemeler
+1 yıl
Abi buradakiler niye bu kadar gergin. Yaşlılara küfür hakaret etmedim. Durup bile bile yürümeyip yolu işgal edenleri dedim. Yazık ya cidden size
Güncellemeler
+1 yıl
Laflarınızı iğrenç sözlerinizi size iade ediyorum. Yazık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Anan baban yasli degilmi senin? adam olsan yasliya saygin olur zaten neyse gebermezsen sende o yaslari görecen zaten o zaman görürsün yavasi allahin ergen oglani
Hem yavaşlar hemde sürekli biyerlere gidiyorlar
Sen yaşlanınca evde otur o zaman
Harbi ya. Sonunda beni anlayan biri
Otururum sorun yok
Yaşlanınca anlarsın
Seni de görücez yaşlanınca
Yaşanınca sen de öyle olacaksın ama
Sanane baban yolu mu?
İstediği gibi yürüsün.
Sus sende yaslancan terbiyesiz
Birbirinizin kalbini ne diye kırıyorsunuz? Saygıyı bozmayın değmez
Anneme söven birisine saygı mı duycam? Yer yüzünde yaşayan hiçbir canli benim anneme en ufak bir şey diyemez. Cesareti varsa benim karşımda benim gözlerimin içine bakarak o kelimeyi kullansın. Allah benim canımı alsın ki onu diri diri toprağa gömerim.
Ya evet anneler bunu hakemez bunu bende kabul görmüyorum, bence özür dileşin karşılıklı
Ben dilemem, gelsin yüzüme desin bunu istiyorum zaten cesareti olsa bu paylaşımı gizli üyenin arkasına saklanıp yapamaz
Sinirden elim ayağımm titriyor
Öf evet