Vajnal mantar ve kanlı akıntı sorunu?

Kızlar 3 aydır çikolata kisti tedavisi için visanne kullanıyorum. Yaklaşık 1 hafta önce kaşıntı ve şişlik oldu. birkaç gün önce de süt kesiği akıntı gelmeye başladı ama koku yok. Bayram nedeniyle hastaneler kapalı olduğu için eczaneye gidip sorunumu söyledim gynomax xl verdiler. Dün ilk fitili yerleştirdim ve bugün gül kurusu renginde parçalı akıntım gelmeye başladı. Fitil bu şekildemi atıyor mantarı? Pazartesi hastaneye gideceğim ama fitili kullanmaya devam edeyimmi 2 tane kaldı zaten. Bilenler cevap verebilirse sevinirim.

Vajnal mantar ve kanlı akıntı sorunu?
Cevapla