Kız Kardesime Yollari Ayirmak İcin Attigim Mesajı Yorumlarmisiniz Cok mu Agir Olmus?

tatilde oldugumuzdan ve yanimizda kocan oldugu icin diyemedim bundan sonra asla ama asla ne benle görüşmek iste nede muhattap ol. tatilde neler yasadık hala muhattap olmaya calisiyorsun. kendine bari sevgin olsun saygın olsun bi duruşun olsun. bir insan maximum 2-3 kere misafirlige davet edilir bakti gelmiyor kenara cekilir karsi taraftan bekler gelmek isteyen kendi gelir kendi yazar zaten. hic mi gururun onurun yok senin kendine bari sevgin saygın olsun. ARTIK ben senin cayır cayır yaydığın negatif enerjiye maruz kalmak istemiyorum. anlaşamiyoruz kafalarimiz uymuyor kafalarimiz farkli calisiyor kocana daha fazla rezil olmaya gerek yok. yeniden diyorum sen bu durumdayken benim kaybedicek hicbirseyim yok zaten kaybedicek birsey olsaydi eger seni asla kaybetmezdim emin ol. ( kardesim toplum icindeyken surekli muzurluk cikariyordu saga sola saldirmaya inatlasmaya yer ariyordu kac defa özelden uyardim duzelmiyordu bu mesaji atmam gerekiyordu)

Kız Kardesime Yollari Ayirmak İcin Attigim Mesajı Yorumlarmisiniz Cok mu Agir Olmus?
Cevapla