Onu tüm kalbimle seviyorum ne yapıcam?

Ben bir süre önce birkaç yıl falan önce bir kızla tanışmıştım... o zamanlar ikimizde küçük sayılırdık aslında ben biraz daha küçüktüm ondan 1 2 yaş falan nerdeyse hergün onunla konuşurdum zamanla uzaklaştık bende o da olgunlaştı ve sanki aramızda bir duvar varmış gibi oldu. Aslında.. bunun asıl sebebi bendim. Nerdeyse bir yıl boyunca onunla konuşmamıştım biz sanaldan tanışmıştık birbirimizin en iyi arkadaşıydık neyse sonra tekrar onunla konuşmaya başladım ve tekrardan aradan nerdeyse birkaç ay veya bir yıl geçti tam emin değilim 2024 yılına kadar yani yeni yıldan bir süre sonra tekrar konuşmayı kestik. Çünkü maalesef onunla konuştuğum cihaz bozulmuştu.. ve bozulduğu süre boyunca her sabah her saat diliminde onu düşünürdüm.. sonuçta o benim en yakın arkadaşımdı.. ama artık bunu diyemiyorum bile çünkü ya başka bir arkadaşıyla yakın arkadaş olduysa ya başka bir yakın arkadaşı varsa onu çok seviyorum ben... içimi dökmek içinde buraya geldim işte.

Onu tüm kalbimle seviyorum ne yapıcam?
Cevapla