Sevgilimi gereğinden fazla seviyorum ne yapmam lazım?

Sürekli aramız iyi olsun en ufak bir tartışma bile yaşamayalım istiyorum başka kızlar kavga etmekten zevk alır mesela ama ben onun bana ters bakmasını bile istemiyorum biliyorum bazen kavgalar daha iyi yapar aradaki ilişkiyi ama ben böyle şeylerden hiç hoşlanmıyorum hemen ağlamak istiyorum sanki dünyanın sonu gelmiş gibi hislere kapılıyorum haklı da olsam kıyamadığım için işin sonunda alttan alıp tatlıya bağlamaya çalışıyorum bir kere bile sinirimi doya doya gösteremiyorum benim gibi sevgilisini canından çok seven başka biri var mı çünkü onu bu kadar çok sevmek beni yıpratıyor bu yüzden kendimi daima ikinci plana atıyorum onun mutluluğu benim için daha önemli geliyo kendime gelebilmem için ne yapmam lazım?
Sevgilimi gereğinden fazla seviyorum ne yapmam lazım?
Cevapla