Yaklaşık 10 sene öncesinden bildiğim bir çocuk. Arkadaşımın arkadaşıydı, ama hiç sohbetimiz olmadı. O zamanlar onun bana ilgisi olduğunu anlamıştım, benim de ona karşı bir ilgim oluşmuştu. Ama sınav stresi falan derken birbirimize hiçbir şekilde yaklaşamadık, ben ondan bir hamle beklemiştim açıkçası lakin olmadı. İkimiz de kendi yolumuza baktık sonrasında. Şimdi hayatında biri var mı evlendi mi bilmiyorum. Ama yine de içimde kalmasın diye yazmak istiyorum. Belki iki iyi arkadaş oluruz, bilemiyorum. Ama yazmak istiyorum. Ve ne yazacağımı daha doğrusu ilk mesajda ne yazacağımı bilmiyorum. Ne yazarsam cevap verir? Veya ne yazarsam yazayım cevap vermezse diye de tedirgin oluyorum. O yüzden cevap vereceği bir mesaj yazmak istiyorum. Bu yüzden uzun anlattım biraz. Öneride bulunur musunuz?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayalindeki hayatını kurdun mu? ya da hayalerinin kaçinı gerçekleştirdin diye girmeye bak hani şöyle 10 sene sonra sorulucak tek şey budur çünkü herkes hayalinin peşinde koşmak ister en mantıklı soru bu olur eğer kavuştuysa zaten söyler ama kavuşmadıysa anlatır durur sana o zaman muhabettin uzunluğunu anlamazsın bile ki hayalini gerçekleştiren de çok nadirdir illaki bi sorun vardır anlatmak istiycektir birinin dinlemesi belkide onu çok mutlu edicektir rahatlatıcaktır bi dene derim...
Ah be kardeşim bi 25 dk önce yazsaydın keşke 🙈 yazdım bile. Güzel fikirmiş 🙄 ama geri dönüş yok şimdi, umarım cevap verir 🙈
Hakkında hayırlısı o zaman 😁
Amin sağ ol 🙄
4 gözle bekliyorum ama anlat meraklandım 😂
Birde ne yazdın acaba
Daha cevap yok ki, ne zaman görür bilmiyorum. Görse bile cevap verecek mi bilmiyorum. Fake hesabımdan yazdım 😬
Tam işte yarın normal hesabından yaz benim söylediğimi bence 😂
Bu fake hesabı kim çıkardı gerçekten 😂😂😂😂
Yok gerçek hesabımdan yazamam ya 🙄
Neden braz özgüvenini çıkarsana ortaya korkma ne olucak sanki ölüm mü var en azından ilerde daha da içinde büyütüceğine yaz gitsin en azından yazdım olmadı dersin için rahatlar kafan takılmaz kendimi strese sokucağına kendini stresten arındırmak daha iyi değil mi?
Ya yazarım da önce hayatında biri var mı yok mu onu öğrenmem lazım. Hayatında biri varsa gerek yok zaten 🤷🏻♀️
Canım işte benim dediğim gibi hayalindeki hayatı yaşıyormusun hayalindeki yaşam vs vs sor muhabet muhabbeti açar zaten ne olucak sanki korkma ya bu kadar cesaretli ol sen kızsın zaten 1.0 öndesin senin içindeki sıkıntı kalıcağına bırak rahatla sor gitsin
Yok buna cevap vermezse zaten büyük ihtimalle hayatında biri var demektir
Şimdi ben sana yazsam fake hesaptan sen çok takarmısın? Empati kur
Hayir ama normal bir mesaj yazmadım zaten, onun beni bildiğini eğer cevap verirse sonradan kim olduğumu söyleyeceğimi falan yazdım. Hatta kim olduğumu öğrenince çok şaşıracağını falan yazdım
Sence bu çok saçma değil mi sen şu an şansın varsa da onu yok ediyorsun geri çek ve engelle normal hesabından yaz bak bu zamanlar fake hesaplar çok dönüyor ve çok fazla dikkar çekilmiyor ve senin şu an yaptığın çok saçma bir erkek olarak bu bana ne biliyim saçma gelirdi
Geri çekme yok Twitter da, geri alamam artık 🤷🏻♀️
Vallaha bence yanlış bir çıkmaza giriyorsun bence açık açık konuşmak daha iyidir fake hesabtan neden yazdım vs bunların açıklamsını yapmanı istiycek bu sefer soğukluk başlar uzun zaman sonra fake hesabtan yazılması sence sana yapılmasında ne düşünürsünüz
Açıklama isterse yaparım. Niye soğukluk başlasın yahu, ben olsam benim yazdığım mesajı başka biri bana yazsa ben cevap verirdim
Neden cevap verirdin ki şu an kendin yaptığın için cevap verirdin zaten ama cesaretini toplayıp açık açık muhabere davet etsen aslında her şey çözülücek ama şu an gördümi baktımı vs diye kafanda dönüp girip girip duruyorsundur
Yapabileceğimi yaptım ben zaten. Şimdiye kadar birine hiç mesaj, istek bile atmamıştım zaten, bu gayet yeterli benim için 🙄
Sen bir keçisin inatcısın peki şöyle yapsak merak ediyorum bana haber verirmisin 😄
Evet inatçıyım 😁 tamam cevap verirse haber veririm 😁
Vermiycek ama 😂 bekliyorum
Beklemede kal 😬
Ben neysede sen beklerken ne yapıcaksın bu inatçı kişiliğinde farklı bi yol bulup tekrar bu işe kalkışıcaksın 😂
Yok ben de bekliyorum, beklerken uyurum artık 🤷🏻♀️
Peki dinlediğin müzikle yarın ilk işin baktıpında görmediğini göreceksin o zaman ne yapmayı düşünüyorsun?
Bu kadar inatci bir kişiliğe sahip birisin illaki bi yol daha çiziceksin
Onu da yarın düşünürüm
Başarılar diliğim o zaman 😄
Şu an uykum var ve uyumak istiyorum
İyi geceler...
Eyvallah 💃🏻
İyi geceleeerrr
Cevap verdiiiiii 🥳🥳🥳
Bayram şekerin oldu hayrı hayırlısı ne yazdı 😄
Konuştuk dün biraz, ama evlenmiş ve Almanya ya yerleşmiş 🤦🏻♀️
Ciddimisin demekki her işte bi hayır varmış olsun üzme kendini en azından denedin
Yani en azından içimde kalmadı, iyi geldi konuşmak da. O da yazdığım için mutlu oldu falan ama sonu daha iyi olabilirdi 😬
Seçim yapılmış kurulmuş bir aile var sonuçta belki şu an kafasını karıştırdın belkide sadece her zaman ki gibi bir dostluk du bilemezsin ama olsun için rahatladı yazdın öğrendin
Evet ya yok, iyi oldu zaten öğrendiğim. Umarım bir ömür mutlu olursunuz dedim teşekkür etti 🤷🏻♀️ önümüzdeki maçlara bakacağız artık 🤷🏻♀️
Maçlarda şike olmasın dikkat et o zaman kumar oynamak gibidir bu maçlar 😂
Hayırlısı be 😅
İnan merak ediyorum maçlarını benle paylaş o zaman bak 😄
Üzgünüm, yakında maç gözükmüyor ne yazık ki 🤷🏻♀️😁
Olduğu zaman sonuçları durumu birzat dinlemek istiyorum 😂
Olursa bakarız artık, hadi iyi bayramlar sana 🙋🏻♀️😅
Sağol sanada iyi bayramlar 😄