Parkta lazer tutan kişiyi şikayet edebilir miydim?

arkadaslar sakanin sirasi değil. her neyse. gece saat 12 suları parkta arkadasla oturuyoz iste. bi kız da camdan uzerime lazer tutmaya basladi. o sirada da omegleye girdim milletle konusmaya calisiyom. sonra da yapma falan dedim. icimden de tanidik mi acaba diye dusunuyorum. yoksa mal mi yani. sonra kapattı camı neyse dedim. bu sefer de terasa cikti gözüme tutmaya basladı acamiyom bile gözümü. birkaç kere daha yapma dedim ama yok. bu arada masanın uzerinde bagdas kurmus oturuyom agaya kalktim bi an apsnsğqmqğsmdp sonra indim ve muthis yaratici✨ bir sekilde oldukca saygılı (!) ve cok da bagirmadan (!) hakaretlerimi tarafina ilettikten sonra tutmayi bıraktı ama ben o anlik hincimi alamadigim icin kapisina kadar gittim xbxösb binanın arka kısmıydı duvarlar yüksekti. polisi ariyordum sonra cikti kiz "noldu" diyor : q polisi aricam kaç dakikadir lazer tutuyon dedim cocuklar yapmis deyip ozur diledi. bu arada o yaptı. ben de icimden simdi ben bunlari sikayet edersem onlar da kufur ettiğim icin eder mi diye dusunup vazgectim. bi de annemlerin parkta oldugumdan haberi yoktu.. bu arada park ıssız bir yer değil, kafe var basketbol sahası falan doluydu. neyse ki en son dönüp baktiğimda kimse bakmiyodu herhalde deli deyip onlerine baktilar😔 buraya kadar okuduysan vaktini aldiğim icib ozur. eve gittikten sonra babam falan polisi arasan ne olur dedi o yuzden soruyorum.
Parkta lazer tutan kişiyi şikayet edebilir miydim?
Cevapla