Guzel seyleri yalniz yapmis olmak odul yerine bir ceza mi?

Soyle dusunun;

10 larca ulke gezdim. Yurtdisinda yaristim. Dijital gocebeyim istedigim yerden calisiyorum ama yalnizim. Sanki bu hayat bir degil de bir ceza gibi geliyor bana. Yani guzel bir hayati yalnizken verdigi icin bunun aslinda bir bela oldugunu dusunuyorum.

Guzel seyleri yalniz yapmis olmak odul yerine bir ceza mi?
Cevapla