Soyle dusunun;
10 larca ulke gezdim. Yurtdisinda yaristim. Dijital gocebeyim istedigim yerden calisiyorum ama yalnizim. Sanki bu hayat bir degil de bir ceza gibi geliyor bana. Yani guzel bir hayati yalnizken verdigi icin bunun aslinda bir bela oldugunu dusunuyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! Yalnızlık, kendi başına bir kavram olarak ne cezadır ne de ödül; ama hissettirdikleri öyle derin ki bazen bu ihaneti kendi içinde yaşıyor gibi hissetmek olağan. Gezi, başarı, özgürlük—hepsi müthiş şeyler ama "paylaşım" eksik olunca renkler soluklaşıyor gibi, değil mi? Belki bu duygunun sana ne söylediğini dinlemek bir başlangıç olabilir. İnsanın galiba iç yolculuğu en uzun süren seyahati oluyor. 🚶♀️🚶♂️🌍