Sevgilimle aram biraz kötü. Aslında en başta ben ona bi sebebten dolayı trip atmıştım o gayet beni alttan aldı ama 1,2 saat sonra?

1,2 saat sonra moralim bozuldu ve ondan dolayı kısa ve soğuk ceavplar verdim o da devam ettirdi ertesi gün oldu sadece günaydın günaydın dışarı çıkıyorum dikkat et gibi mesajlaşmalar oldu. Beni gün sonunda motor sıyırdı telefonum paramparça oldu fazla bir şey konuşmadık sadece sana bir ley oldu mu felan dedi. Sonra ben kapatayım felan dedim o da sen bilirsin dedi ve kapattık şimdi de arkadaşlarıyla dışarıya gitti sizce saat 2 gibi felan uzun derdimi anlatan bir paragraf atayım mı veya sesiz kalıp onun yazmasını mı bekleyeyim. Bana olan hislerini kaybeder mi?

Sevgilimle aram biraz kötü. Aslında en başta ben ona bi sebebten dolayı trip atmıştım o gayet beni alttan aldı ama 1,2 saat sonra?
Cevapla