Ne hissetsem doğru çıkıyor?

Hislerime sahip çıkamıyorum ve ne hissetsem doğru çıkıyor. Mesela sevgilim vardı bir kere hissettim üzerini aradım hap (şeker dedikleri) çıktı, hissettim telefonunda elime alıp bir numaraya takıldım metin abi diye kaydetmiş aradım kız çıktı beni aldatıyormuş, annemle babam markete gidecekti o an bişey hissettim 5 dakika sonra gidin kotu bişey olacak dedim onlarda 5 dakika sonra çıktılar o gidecekleri marketin yolunda bunlar çıkmadan 2 dakika önce kaza olmuş beyinleri patlamış. Daha bunlar sadece bikaç tanesi daha neler neler var. Bu durum iyice kafamı bozuyor. Hocaya mı psikoloğa mı gidiyim napiim arkadaşlar psikolojim alt üst oluyor hep :(
Ne hissetsem doğru çıkıyor?
Cevapla