Aha soru yukarıda...
Herşey berbat,
Zarar ziyan çok...
Sizde durumlar nasıl?
Herşey berbat,
Zarar ziyan çok...
Sizde durumlar nasıl?
Ailesel, sevgili, okul, arkadaş vs. her konuda bir yerde patlak veriyorum. Cidden derdim olmadan gün geçiremiyorum ama sonra duruyorum, kendime bakıyorum: bugün ne kazandıysam yaşadığım bu sıkıntılar katmış. Arkadaşım sıkıntı ve dertler her zaman olur ama artık şunu öğrendim: eğerki yaşadığın sıkıntıdan haz alamıyorsan her zaman sınıfta kalıyorsun. O sıkıntı sana gelmiş, gelmişse onu aşmakla mükellefsin. Sana gelen her sıkıntı da sana bir şey katarak gidiyor. Bunu görerek dolu tarafından seyredebilmek lazım. Aşılması gereken dağlar her zaman olur. Ne zamanki aşmayı bırakırsın kaybedecek olan da sen olursun. Aşılan her sıkıntı sana bir şeyler katarak gider. Bunu düşünerek aşmaya çalışmak lazım. Emin ol anlıyorum seni. Herkesin imtihanı farklı. Herkesin kendine göre dertleri var ama her zaman tuttuğun yer elinde kalıyorsa demekki yanlış yerden tutuyorsun. Içinde bulunduğun durumu en iyi bilen sensin. Buna göre hareket etmen lazım.
valla artık otobuste bile tutunmadan gidiyom ben. bari o elimde kalmasın demi
Gulsemmi aglasammi bilemedim :/
Bende ağliyorum.
Ne zaman hayata tutunmaya çalışsak, hep mahrem yerleri geldi elimize... ( Oguz Atay )
Sanırım sırf bu yüzden tam anlamıyla "tutunamayan" bir kitle olarak yaşamaya devam ediyoruz.
Tutunduğum dallar elimde kalsa yine de "amenna" diyecektim de tutunamamak en kötüsü... Hep bir ucundan ilişmek, hep ayak üstü yolculuk etmek bir yürekte. Hep ben şu köşede kıvrılırım'ın yersizliği var üstümde...
Gülmek sana yakışıyor kesinlikle.
Gülmek size çok yakışıyor asıl.
herkese gülmek çok yakışır gülmeye devam etsen valla hayatını mahvetmek te güzelleştüirmekte senin elinde her şeye olumsuz bakma:)
Cok olumlu bakıyorsun hayata bravo..
Orasıda oyle...
Cevap
2Cevap
Okulundan tutuyorum kariyeri elimde kaliyor, yuzeysel heveslere baglanayim diyorum derinlerdeki dusunceler onume geliyor falan, zarar ziyan heptem dedigin gibi..
anlatsam yazar olurum heralde
Durumlar berbat.. /
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar