Hayatın neresinden tutsam elimde kalıyor.. Yüzümede gülmek yakışmıyor zaten, siz hayatın ne tarafından tutup mahvediyorsunuz ya da elinizde kalıyor?

Aha soru yukarıda...
Herşey berbat,
Zarar ziyan çok...
Sizde durumlar nasıl?
Hayatın neresinden tutsam elimde kalıyor.. Yüzümede gülmek yakışmıyor zaten, siz hayatın ne tarafından tutup mahvediyorsunuz ya da elinizde kalıyor?
Cevapla