Bazı insanların kötülüğü kalbimi çok acıtıyor yaşama isteğim yok oluyor sizede oluyor mu?

o kadar kötü ki bazıları, yaşama sevincim kalmıyor, çok içim acıyor nasıl böyle olabilirler diye böyle insanlar varsa ben neden yaşıyorum ki ne anlamı var? diyorum, hiçbir zaman mutlu olamayacak gibi oluyorum yaşamaya korkuyorum ama ölmeyede korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum nasıl mutlu olacağımı bilmiyorum, içimi buraya dökmek iyi geliyor şimdiden teşekkürler..

Bazı insanların kötülüğü kalbimi çok acıtıyor yaşama isteğim yok oluyor sizede oluyor mu?
Cevapla