Dayan inifityyy 😅 kendimi teselli etme şeklim 😏
Geceniz keyifli gecmesi dileğiyle ✨🙏
Geceniz keyifli gecmesi dileğiyle ✨🙏


Hocam bugün tatil akşamının ilk saatleri daha kahve aldım 500 gr 😂😍🥰😋 bi yandan'da DMAX'ta belgesel izliyorum 😎 tüm işleri yarına bırakıyorum 😂😂😂
O kahvenin kokusu ne güzeldir 😊 afiyet olsun şimdiden🙏
Uçağımı arıyorum. Sizin ordan geçtimi. 😅
Ahahaha 😅 esir aldım senin ucağı 😅
bir gitti daha gelmedi hemen yolla geri 😅
Yooo 😅 gelir bir ara seni kacırırız😂
bekliyorum.😅 alın beni buradan
Balkondan yıldızlara bakıyorum 🙄
Onlar benim yıldızlarım 🙄
✨✨✨✨
Cevap
9Cevap
Ben de zaman geçiriyorum öyle takılıyorum.
gecenin köründe o çalışıyor diye bize çemkiren insana yorum yapıyorum
Cemkirmedim 🙄
Canım sıkkın
Kendimden nefret ediyorum
Çok zor bir insanım
Kendi kendine düşman acı veren sadist bir ben miyim?
Çok canım sıkkın
Kolay gelsin saatin kaç olduğunu bilmiyorum Ama büyük ihtimal uyuyorumdur.
Kolay gelsin, oturmuş soru cevaplıyorum
Teşekkürler🙏
Yalan Dünya izliyorum kahve içiyorum😌
Afiyet olsun 🤗🌸
Thenk yuu ✨
Kolay gelsin canımcım 🌸
Teşekkür ederim cabım🌸💝
Kolay gelsin sana
Teşekkürler
Çay içiyorum hemşo 😅
Afiyet hemşo 😅
Kumanda. TV. Cnn. Çay. Balkon. Sigara.
Şimdi PC kapattım yatağa geçtim :D
Bitki çayımı aldım şu an soruna cevap veriyorum..
Film ve kahve keyfi yapıyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?