Dumanı ve kokusu ağır gelmiyor mu? Örneğin elinize, yüzünüze, saçınıza, kıyafetinize ve ağzınıza siniyor? İçtikten sonra başkalarıyla bulunacağıniz zaman rahatsız olmuyor musunuz?
Ve bu arada bu durumun detaylı incelendiğinde oral dönem fiksasyonla da alakası olabilir? Özellikle ben dumanı çekmiyorum, ağız alışkanlığım var diyenler için. Bence bırakmayı deniyor ama birakamiyorsaniz psikolojik kökenini de araştırın kendinizde.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Benim stresimi azalttığı için içiyorum ben
Şu anda günümüzde Sigara içmek gerçekten havalı olunduğu için içiliyor gerek fiyattan gerek göster gösterişten
Farklı bir düşünce
Sigara kesinlikle havalı değil
Havalı olsun dersen pro
Ben pro içiyorum çok etkili farklılık gösteriyorsun dikkat çekiyorsun
İçmiyorum çünkü çok pis kokuyor. İnsanlara pis kokmak istemem.
Helalke
Sanada helalke kskzkzkzmz
Dankeeeeee 😅
O ne oluyor 😅
Baktım kelimeler -ke ile bitiyo , bari uyumu bozmamak için Almanca teşekkür edim. dedim ;d
Teşekkür ederim ksmžmzmmmxmx pardon rica ederim 😅
😂
Sigara içen insan alışkındır kokusu kendisini rahatsız etmez evet içmeyenin yanına gittiğimde çok rahatsız eder
Kokusuna hic dayanamıyorum çok pis. Hele dışarıda önümde yürüyen birinin dumanın burnuma gelmesi yön muu 🤮
Havası yok full pis
Gereksiz birsey değil
Sigara içen kızlara Zopa şart
içmiyorum ki
İçmiyorum
Bağımlı olduğun icin