Sigara içmek havalı geldiği için mi yoksa dertlerinizi unutturduğu için mi içiyorsunuz?

Dumanı ve kokusu ağır gelmiyor mu? Örneğin elinize, yüzünüze, saçınıza, kıyafetinize ve ağzınıza siniyor? İçtikten sonra başkalarıyla bulunacağıniz zaman rahatsız olmuyor musunuz?

Ve bu arada bu durumun detaylı incelendiğinde oral dönem fiksasyonla da alakası olabilir? Özellikle ben dumanı çekmiyorum, ağız alışkanlığım var diyenler için. Bence bırakmayı deniyor ama birakamiyorsaniz psikolojik kökenini de araştırın kendinizde.

Sigara içmek havalı geldiği için mi yoksa dertlerinizi unutturduğu için mi içiyorsunuz?
Cevapla