Herkes neden ben konuştuğum zaman ağzıma bakıyor?

Öncelikle konumuz insanların ben konuştuğum zaman ağzıma bakması evet belki dudaklarıma baktıklarını söyleyebilirsiniz ama hayır birçok kez bunu gözlemledim ve dudaklarıma değil direkt olarak ağzıma bakıyorlar. Düzenli olarak diş temizliğimi yaparım. Ağzım da kokmaz. Herhangi bir konuşma bozukluğum falan da yok. Ama daha önce gördüğüm veya hiçbir yerde görmediğim kişiler hatta öğretmenlerim kuzenlerim kim olursa olsun ben konuşmaya başladığım anda anında ağzıma bakıyorlar. Normalde asosyal biri değilim ama artık ne derslere katılabiliyorum ne de sınıfta aşırı ilgimi çeken konular hakkında arkadaşlarım konuşurken onlara katılabiliyorum. Bu durumdan dolayı kendimi herşeyden geride kalmış gibi hissediyorum. İnsanların ağzıma bakması durumuda yaklaşık 2 yıl önce falan durduk yere başladı. Bazı insanlar iletişim kurarken karşı tarafın ağzına bakarlar ama konuştuğum herkesin ağzıma bakmasının böyle bir tesadüf olması imkansız bence. Böyle durumlar hakkında bilgisi olan birileri falan varsa ya da benim yaşadığım durumu yaşayan birileri varsa fikirlerinizi duymayı çok isterim şimdiden çok teşekkür ederim...

Herkes neden ben konuştuğum zaman ağzıma bakıyor?
Cevapla