Çocuğun durumu bizden çok çok iyi nasıl olucak napmaliyim?

Ben ınstagram'dan bir çocukla konuşuyorum bi kaç hafta oldu istek atıp yazan oydu neyse işte aynı sehirde yaşıyoruz ama çocuğun durumu iyi yani bizim durumumuz iyi değil bildiğin kenar mahallede oturuyoruz Allah'ın bile yok saydığı bi yerde çocukta işte gayet iyi belli ailesi falan alkol kullanan insanlarmis özel günlerde falan benim ailemde öyle değil muhafazakar bi aile diyebilirim çocuk üni bitirmiş ben okumadım bile hazırlanıyorum tabi oda olursa işte arabası falan var modeli iyi baya bizimki çok çok kötü eski model bişey yani evimiz yok aslen köylüyüz köyde oturmasakta köye gidip geliyoruz yani bazen düşünüyorum bize böyle erkekler bakmaz ben evlenemicem hiç bu yüzden çok utanıyorum utanilmaz demeyin utanıyorum evet çalışmıyorum kendim istediğim şeyleri alıyorum ediyorum ama beni bu kadar soruna rağmen kim isterki ömrümde tatile denize gitmedim ben çocuk gidiyor buluşmak istiyor daha sınava giricem sınavdan sonra buluşalım diye oyalıyorum ama nereye kadar konuşmayı kessem olur mu sizce
Çocuğun durumu bizden çok çok iyi nasıl olucak napmaliyim?
Cevapla