Ben ınstagram'dan bir çocukla konuşuyorum bi kaç hafta oldu istek atıp yazan oydu neyse işte aynı sehirde yaşıyoruz ama çocuğun durumu iyi yani bizim durumumuz iyi değil bildiğin kenar mahallede oturuyoruz Allah'ın bile yok saydığı bi yerde çocukta işte gayet iyi belli ailesi falan alkol kullanan insanlarmis özel günlerde falan benim ailemde öyle değil muhafazakar bi aile diyebilirim çocuk üni bitirmiş ben okumadım bile hazırlanıyorum tabi oda olursa işte arabası falan var modeli iyi baya bizimki çok çok kötü eski model bişey yani evimiz yok aslen köylüyüz köyde oturmasakta köye gidip geliyoruz yani bazen düşünüyorum bize böyle erkekler bakmaz ben evlenemicem hiç bu yüzden çok utanıyorum utanilmaz demeyin utanıyorum evet çalışmıyorum kendim istediğim şeyleri alıyorum ediyorum ama beni bu kadar soruna rağmen kim isterki ömrümde tatile denize gitmedim ben çocuk gidiyor buluşmak istiyor daha sınava giricem sınavdan sonra buluşalım diye oyalıyorum ama nereye kadar konuşmayı kessem olur mu sizce
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
alir bosar seni mendil olursun adin mendile cikar
Dalga geçme adam gibi cevapla
dogru bu
selpak diyim o zaman
Konuşmayı kesiyimmi yani
bence evet uyumsuzsunuz tavsiyemdir uzulursun ezilirsin hep
Dengim gibi birini nerden bulucam peki hep sıkıntı çektim şimdiye kadar evlenip yine cekicem rahat bi hayatım olmicak diye korkuyorum
ben denginim
olacak
Yok işte olmicak yani hep ailemin düşündüğü gibi kendimiz gibi fakir culsuz it kopuk biriyle evlenicem artık bunu düşünmeye başladım iyice
abartma ne kadar fakir olabilirsin
it kopuk ne
Ailem hep bize iyi insanların denk gelmicegini benim iyi biriyle evlenmeyecegimi düşünüyor it kopuk serseri beni süründürücek dövücek biriyle olucagimi düşünüyorlar yani
sen oyle hissettiriyondur
Ama hiç bi yere çıktığım gittiğim yok niye öyle düşünüyorlar bilmiyorum kimseyle doğru düzgün sevgilide olmadım oldu bi kaç tane ama sadece biriyle tanışıp buluştuk onunlada ayrıldık zaten onlarında maddi durumu bizden iyiydi askere gitti geldi sonra degisti birden ayrıldık
guzelsen tanisalim istersen ben ortalamayim ailem anlayisli
Ben makyaj yapan elimden geldiğince bakım yapan biriyim bide yani meraklıyım makyaja süse püse ama bu işler onunla olmuyoki kendimi ezik hissediyorum yinede bazen bizden daha iyi durumu olan insanların arasına girdiğimizde akraba vs olsun sanki bizi küçük görüyorlar gibi geliyor ezik görüyorlar
gel sevgilim ol hic olmadi
Burdan biriyle tanışmayı düşünmüyorum kusura bakma fotoğrafı bile olmayan biriyle özellikle
amaan git be uyucam ben ise gitvem dakkami caldn
Zengin oglan fakir kiz filmlerin sonunda noldugu belli kiz mahalleye hamile döner bence konusmayi kes
Çocuk ciddi ilişki düşündüğünü söyledi benim güven sorunumda var hemde baya öyle bi hataya düşücek biri değilim yani kendime sahip çıkan biriyim
cocuga nasil biri oldugunu ve yasanilarinizin farkli oldugunh anlat. eger seni boyle kabul etmiyorsa da tekmeyi bas. senin utanılacak bir seyin yok. kenar mahallede oturmak seni dusuk bir jnsan yapmaz. ama böyle dusunmek insanlari düsuk kisiler yapar
Ya tek sorun bu değil dışarıda pek çıkmıyorum çok nadir bi kere sen hiç dışarı çıkmıyomusun dedi bende pek sayılmaz bunu söylemek istedim ama dalga geçersin garip karşılarsın diye söyleyemedim dedim oda benim için çok sosyal olmaman iyi bişey kıskanç biriyim dedi ama bence sorun yaptı yani garip buldu belli etmedi sadece bide hiç cafeye bile gitmedim İzmir'de oturuyorum belki ama gitmedim çünkü arkadaşım yok tek başimada gitmedim alkol sigara kullanmıyorum söyledim oda ailemle özel günlerde içiyorum alkolü oda nadir sigara kullanmiyorum dedi bende napıcam bilmiyorum bulussam bi dert buluşmasam bi dert annemde arabayla bi yere götürür bişey yapar dikkat et o evlere apartlara falan yapar gidiyim deme diyor gözünü aç diyor iyice bulandı kafam
yasantından utanma kendini kabullen. baskasinin senin garip oldugunu dusunmesi senj garip yapmaz. ama bunu kendin dusunursen o zaman garip olursun. ve cocugun kıskanc olmasi da kirmizi alarm gibi yanu kotu haber. cocuk normal olmayabilir. maddi durumu iyi veya hayatta daha cok tecrubesi var djye onun soyledigi her seyi iyiymiş gibi gorme sakin. istersen birkac defa bulus ama cok yakınlasma cocukla. onun disinda da sosyal ortamlara katilip arkadas edinirsen sagligin icin iyi olur. heo evde olmak seni bunaltabilir
Kıskancım diyor ama burcu Başak öylesinemi diyor bilmiyorum sanki öylesine diyor gibi geliyor bazen bende dün erkek hiç kiskanmazsa olmaz dedim denemek için açıkçası sahiplenmeli birazda olsa kiskanmali dedim kesinlikle bence iki tarafta kıskanç olmalı falan dedi
Yok görmüyorum zaten ama kararsızım çocuk hakkında nötrüm inanki ne iyi ne kötü düşünüyorum sadece eğlenceli yani sohbet sarıyor tıkanmiyor buda benim pek rastladigim bişey değil konuştuğum kisilerde nadir olur anlasiyoruz ama işte kafamda binbir soru var e tabi güven problemimde cok
her seyin bir sinıri olmali ve çizgilerini belli etmelisin. sana karışıp karışamayacsgini ogrenmeli ve kendini bir cocuga baglama sakın. ilk önce kendini sev ve kendinin en degerli oldugunu bil. Eger kendinu kabullenemezsen baskasini hayatina sağlıklı bir şekilde alamazsın. burcla olacak isler degil bunlar
Haklısınız zaten bağlanma sorunu yok beğeniyorum ama hoş yani tipi sadece ne yapicagimi bilmiyorum konuşmayı sürdürsemmi nereye kadar ertelicem çocuk buluşmak istiyor yani evet hazirana erteledim oda anlayışlı karşılıyor sınavına odaklanman daha güzel bişey önemli sonuçta diyor ama bazende şakayla karışık yinede bi kahve içelim birbirimizi tanıyalım iyice hem görmüş oluruz diyor bi yere gitmedigim için kahve icicek bi yerde bilmiyorum çocuğa surda buluşalim diyebilicegim hiç bi yer yok yanımda götürebilicegim bi arkadaşımda
cocukla basbasa insanlarin dolu oldufu bir kafe restoran veya parkta bulusursunuz. sen bir yer bilmesende internetde arastirip bilgi sahibi olabilirsin. cok kasma kendini gerilirsin