Kanal tedavisi yaptırmak için geldim sıramı bekliyorum arkadaşlar Allah adı verdim doğru söyleyin acıyor mu canım yanacak mı nolurrrr
Acımıyor
Acıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kanal tedavisi yaptırmak için geldim sıramı bekliyorum arkadaşlar Allah adı verdim doğru söyleyin acıyor mu canım yanacak mı nolurrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Doktorun iyiyse acımaz iğneyi vurucağı yere fısfıs vurup uyuşturursa iğneyi bile hissetmezsin çok daha rahat geçer
İnşallah
Çok şükür hiç yaptırma gereği duymadim, geçmiş olsun
Değişir bu ama uyuştuğu için acımıyor
İğne harici acı hissetmezsin
İğnenin acısıda öyle yerimde duramayacak kadar bir acı değil dimi
Hayır ya 5 sn falan sürer
Tamam çok teşekkür ederim saolun sıra birazdan bana gelecek çok heyecanlıyım
Geçmiş olsun 🙂
Teşekkür ederim.)
Çıkınca haber ver bakalım ne kadar acı hissettin?
Tamam yazıcam 😅
Ne olduuu 😂
Şimdi eve geldim kanal tedavisi yapmadı bu dişim saha önce bir kaç kez şişip apse yaptığı in endodonti uzmanı baksın belki kanal yapmaz direk çeker dedi çürüğü çok ilerlemeyen başka bir dişime anestezisiz çürük temizleyip dolgu yaptı o da acımadı şimdi endodonti uzmanından randevu alıcam
Geçmiş olsun ağrı olmayacak göreceksin :)
İnşallah bakalım😂 kanal tedavisi diye gittim ama dolgu yaptırıp geldim 😅 işleme başlamadan önce çok hafif bir sızı hissedebilirsin ama dayanılmayacak bir şey değil dedi anesteziyi hazır tutuyorum çok acırsa o zaman vururum dedim ama hiç acımadı anestezisiz bitirdi şimdi kanal tedavisi için endodonti bölümünden başka bir doktordan randevu arıyorum
Hadi bakalım böyle böyle yeneceksin diş fobini 😂
Evet öyle gözüküyor aşırı mutlu oldum sizede tekrardan çok teşekkür ederim 🤗
Rica ederim iyi bak kendine :)
Acı yok
Hiç yaptırmadım
korkma sakin ol acımayacak