Kendi polis olduğunu iddia ediyor 2 kelepçe resmi atmış izin bitti çalışmaya devam diye ben de boş yaptıım bakın itiraf ediyorum bos yaptım ama goy goy olsun diye çünkü şu ana kadar herkes gülmüştü bunu yazdigimda
Öylesine goy goy icin yazdim ve bunu herkese yapıyorum ilk defa biri sert tepki gösterdi bir sey yapabilir mi?
Goy goy yapmışsın ya oda telsiz kelepçe resmi gönderince niye sus pus oldun burada kimse kimsenin ne olduğunu bilemez bağlantılarını da o yüzden her koyun kendi bacağından asılır
İyi de amacım o değildi ki oylesine yazdim adamin kirilacagini bilsem asla yazmazdım dedigim gibi su ana jadar bunu yaptığım insalar tam aksine gülünce ben de bu yüzden rahatlıkla yaptım
Bende şehit bir Cumhuriyet savcısı yegeniyim öyle bir muhabbeti bana yapsaydın sonuçlarına katlanırsın Bunu gözdağı olarak düşünme ama Hz Ali efendimizin bir sözü var kulağına küpe olsun Söz ağızda iken sen ona esirsin ama ağızdan çıkınca o seni esir eder umarım Anlayışlı bir insandır yoksa canın yanar
Yahu Öylesine goy goy icin yazdim bos yaptım fatkindayim ama bilerek bos yaptım şu ana kadar kimse de terslemeyince hatta gülüp evlenince ben de alışkanlık haline getirdim
Hak etmişin diyorsunuz da bizim olay şuna benziyir biri diğerini kışkırtır sonra digeri kışkırtanı öldürür siz d eo ölmeyi hak etti diyorsunuz tam olarak bunu yapiyorsunjz
Ne yaptım şizofrenid3n şüphelendin? Aaaa bak bu adamın kufir etmesi yanlış ama sen doğru diyorsun sana oyle yapmakta haklı diyorsun ben buna kizinca mi şizofren oldum
Ben onu demiyorum en inu şakasına yazdim da adamı demiyorum sorumun altında bulaşan kizi diyordum ki ben hikayede kufur vs kullanmadim ki o kullandı o yuzden neden ona bjr sey olmaz onu anlamadim😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence boş verin
Silivri soğuktur
Bazen haddini bilmeyene hat bildirmek iyidir Bu platformda öyle çok insan var
Hangimize diyorsun
Hakaret eden ben degilim ki Silivriye gideyim anlamadım
Goy goy yapmışsın ya oda telsiz kelepçe resmi gönderince niye sus pus oldun
burada kimse kimsenin ne olduğunu bilemez bağlantılarını da o yüzden her koyun kendi bacağından asılır
Yoo o ilk hikayeye kelepçe atmış polis oldigunu göstermek için uatune de izin bitti çalışmaya devam yazmis
Ben de o hikayeye zaa dedim
Sen hak etmişsin
Aynı olayı bana yapsaydın sonuçlarına katlanirdin hiç bir sohbet birine zarar vermek kırmak incitmek amaçlı olmamali
İyi de amacım o değildi ki oylesine yazdim adamin kirilacagini bilsem asla yazmazdım dedigim gibi su ana jadar bunu yaptığım insalar tam aksine gülünce ben de bu yüzden rahatlıkla yaptım
Amacım birine kötülük yapmak degildi bir de üstüne bana kötülük yapildi
Bende şehit bir Cumhuriyet savcısı yegeniyim öyle bir muhabbeti bana yapsaydın sonuçlarına katlanırsın
Bunu gözdağı olarak düşünme ama Hz Ali efendimizin bir sözü var kulağına küpe olsun
Söz ağızda iken sen ona esirsin ama ağızdan çıkınca o seni esir eder umarım
Anlayışlı bir insandır yoksa canın yanar
E tamam da adam da bana anneme agir kufir etti ona da aynısını de o zaman
Ben bir sey yaptim o bana bin tane yapti bu şeye benziyir biri diğerini kışkırtır kışkırtan öldürülür sizin yaltoginiz tam olarak bu
Yaptığınız*
Ben senin soruna cevaben yazdım oda suçlu o halde
Her öfkelenen sövmek zorunda mi bu doğru bir davranış mi
İkinizde kusurlusunuz o halde ne diyeyim
Tencere kapak ikilemi sende de suç var onda da umarım sikatci olmazsınız tatlıya başlarsınız mevzuyu
Engellemiş beni nasıl konusayim onunla tekrar
Yapicak bir şey yok ama kimseyi kırmayın incitmeyin ki kimsede sizi incitmesin
Kimin ne olduğunu bilemezsin bu hayatta
Sen çok goygoycu bir karıya benziyorsun.
Öyleyim 😅😅
Aferin kızıma.
Sabah kapına polisler dayanır :))
adamı tanımıyor musun
Üroloji uzmanı olsa ne ile poz verecekti?
Hak etmişsin
Yahu Öylesine goy goy icin yazdim bos yaptım fatkindayim ama bilerek bos yaptım şu ana kadar kimse de terslemeyince hatta gülüp evlenince ben de alışkanlık haline getirdim
Bu kadar ağır küfürü hak etmem için sapık vs yapmam gerekiyor
Hak etmişin diyorsunuz da bizim olay şuna benziyir biri diğerini kışkırtır sonra digeri kışkırtanı öldürür siz d eo ölmeyi hak etti diyorsunuz tam olarak bunu yapiyorsunjz
Her öfkelenen sovemk zorunda mi
Sövmek*
Bulaşmasaydın olgun ol biraz çocukça hareketler yapma. Herkes anlayış göstermek zorunda değil.
Tabi onun kufir etmesi anneme sevmesi çok olunca degik mi ben bak ettin ama agzima sırada onuna hızıma sıçması dogru mu
adamın su bana yaptıklarını dogru buluyorsun ya Sen d eplgun degilsin o zaman
Amacım adama bulasmak değil şaka yaomakti anla artık anla su kafana sok hala bana iyi olmu hak etmiş gibi davranıyorsun
Ne biçim insansın o zaman biro seni kiskortti sen de sjc istersin mahkemede de ama hak etti dersin böyle birisin sen iste
Şizofreni ne git önce onu öğren
Ne yaptım şizofrenid3n şüphelendin? Aaaa bak bu adamın kufir etmesi yanlış ama sen doğru diyorsun sana oyle yapmakta haklı diyorsun ben buna kizinca mi şizofren oldum
Ruh hastası ben miyim ne yaptım da ruh hasyasi diyebiliyorusn
Kötü söz her zaman sahibine aittit
Sen kimsin de haklısın olayla alakan olmadığı halde gelmis bana bulasip hakaret ediyorsun
Tabiki yapamaz
Bue sey dicem hakaret davası acsam alır miyim
Hayır, sadece ufak bir ceza alır o kadar
Ya sinirim bozuk ben ruh hastasi miyim ya asagida biri olayla alakası olmadığı halde bana demedigink bırakmadı sinirim bozuk
Ona da mı hakaret davası acsam
Konuşmayı başlatan sensin, ve kışkırtıcı söz soyleyende sensin. Hiçbir ceza almaz
Onun söylediklerini moderatörler kaldırdı ondan dolayi su an o masum görünüyor fakat kışkırtan jendisi
Kışkırtan sensin
Kışkırtan ben degilim o onun cevaplari kaldırıldığı için ben yapmışım gibi görünüyor
İlk hakaret ve kiskirtmayla başlayan oydu ben daha sonra karşılık verdim.
Hikayeye yaniti sen vermişsin
Ben onu demiyorum en inu şakasına yazdim da adamı demiyorum sorumun altında bulaşan kizi diyordum ki ben hikayede kufur vs kullanmadim ki o kullandı o yuzden neden ona bjr sey olmaz onu anlamadim😅
Haaaaa, Çok zor sonuç alamazsın
Degildir
Bue sey dicem hakaret davası acsam alır miyim