Kötü alışkanlık güzellemesi yapan insanlar neden arttı?

Son zamanlarda dikkatimi çeken çok enteresan bir konu bu. Kendisi veya yakın çevresi kötü alışkanlığı olan bunu savunur hatta iyi bir şey gibi gösterir olmuş. Yasaklı madde, kumar alkol, pavyon vs gibi şeyleri öven insanlara ne demek lazım? Bir de yüzsüz gibi bunları yapmayanlara sen neden yapmıyorsun diye soranlar beni ayrı dumur ediyor. Yani ben sana sormuyorum neden yapıyorsun diye de sizdeki ne cesaret hayırdır?
Kötü alışkanlık güzellemesi yapan insanlar neden arttı?
Cevapla