Beyler, bayanlar bu kızın vücudu güzel mi? Özellikle kızlar, yardımcı olun lütfen?

Üç yıldır sporla uğraşıyorum.
Attığım fotoğrafların çok benzeri bir vücudum var.
Ama kız arkadaşlarım kilo almam gerektiğini söylüyor hep.
Ben abartılı derecede zayıf olduğumu düşünmüyorum açıkçası.
Yinede kız arkadaşlarımdan sürekli aynı şeyi duymam kafamı karıştırdı.
Böyle bir vücut kilo almalı mı sizce?

media-cache-ec0.pinimg.com/.../...64feeaef34cf.jpg

media-cache-ec0.pinimg.com/.../...8eaf9e59445f.jpg
Güncellemeler
+1 yıl
Ya seviye niye yerlerde arkadaşlar, basit bir soru sordum, canı sıkılan yazmasın yanıt?
Fotoğraflar benim değil yukarda da dediğim gibi.
Diyorum ki vücudum bununla birebir oranlarda.
Kendi vücudumu koymadım çünkü vücudumu sergileme fikri cazip değil ve ego tatmininde bulunma niyetinde de değilim.
Saçma sapan fikir beyan edecekler hiç yazmasın.
Olumlu olumsuz eleştiriye açığım fakat saçma sapan yorumlara değil.
Beyler, bayanlar bu kızın vücudu güzel mi? Özellikle kızlar, yardımcı olun lütfen?
Cevapla