Diğer Yalin ayak betona/ topraga/ cimene basmak huzur verici degil mi? ShrekinS2 Takip Et Yoda Yaş: 112 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Ohh be tum derdim sikintim gidiyor sankim Güncellemeler+1 yıl Hemfikirliginiz icin merci Güncellemeler+1 yıl Güncel 27/85 Yalin ayak betona/ topraga/ cimene basmak huzur verici degil mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diğer konusunda 91b cevap paylaştı. Evet biraz huzur verir 1 0 Yorumla
hürremhhhh Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl ayy hayır ya çorap bir kültürdür lütfen çoraplarınızı giyin 2 1 Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Maalesef ayakkabi giymeyecegim zaman corap giymem🤣 Yorumla
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Evetttt sınava girmeden bir gün önce hep toprağa basarım 1 1 Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Insanin icini rahatlatiyor vallaha ya Yorumla
avcikaan Takip Et Master Yaş: 27 , eic 38% +1 yıl Toprağa bassan daha iyi betona basınca sakata gelebilirsin 1 1 Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Nxxnnx yok boyle asiri soguk oluyor uff Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Toprak çimen insanın enerjisini alıyor cidden ya öyle böyle değil :) rahatlıyor insan 1 2 Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Vallaha ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dkddkxdisks sart Yorumla
yumebapecigecgölaşgü Takip Et Xper 5 Yaş: 125 , eic 100% +1 yıl Evet içindeki tüm dolan acıyı kötüyü alıyor 💫 2 0 Yorumla
rascalovvvvvv Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl çıplak ayak toprak ve halı ya basmak, beton hoş değil 1 0 Yorumla
Masterolderdaddy Takip Et Xper 6 Yaş: 44 , eic 88% +1 yıl toprak tamam da betona gerek yok 1 11 Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Soguk soguk iyi gider Yorumla Masterolderdaddy +1 yıl içimiz dışımız beton oldu zaten yetmedi mi Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Yetmezzz Yorumla Masterolderdaddy +1 yıl senin banyoda fayans yok mu hatun? Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Var niye Yorumla Masterolderdaddy +1 yıl tamam ona bas işte yalın ayak.. hasta olursan doktor gitmene de gerek yok.. Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Yav onun verdigi sogukluktan nolcak Yorumla Masterolderdaddy +1 yıl ayak altı çok önemlidir.. vücudun tüm organlarıyla bağlantısı vardır.. Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Ee yani hastalik bide ordan baslar Yorumla Masterolderdaddy +1 yıl senin yaşın da 110 olmuş artık daha dikkatli olmalısın🤗 Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Olur Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı. Özelikle çimlere basmak 2 0 Yorumla
Sedefffe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl toprak evet strresi aliyor Betona basmam ama 2 0 Yorumla
Nytc1 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Diğer konusunda 430 cevap paylaştı. Olum çok iyi lan 1 1 Yorumla ShrekinS2 +1 yıl Harbi lan Yorumla
HaveYouMetTedMosby Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ayaklara özgürlük 😁😁 1 1 Yorumla HaveYouMetTedMosby +1 yıl Ayak fetişim yok yanlış anlaşılmamak adına bu detayı belirtmeliyim. Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Diğer konusunda 22,9b cevap paylaştı. Denemedim, bilmem. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evet biraz huzur verir
ayy hayır ya çorap bir kültürdür lütfen çoraplarınızı giyin
Maalesef ayakkabi giymeyecegim zaman corap giymem🤣
Evetttt sınava girmeden bir gün önce hep toprağa basarım
Insanin icini rahatlatiyor vallaha ya
Toprağa bassan daha iyi betona basınca sakata gelebilirsin
Nxxnnx yok boyle asiri soguk oluyor uff
Toprak çimen insanın enerjisini alıyor cidden ya öyle böyle değil :) rahatlıyor insan
Vallaha ya
Dkddkxdisks sart
Evet içindeki tüm dolan acıyı kötüyü alıyor 💫
çıplak ayak toprak ve halı ya basmak, beton hoş değil
toprak tamam da betona gerek yok
Soguk soguk iyi gider
içimiz dışımız beton oldu zaten yetmedi mi
Yetmezzz
senin banyoda fayans yok mu hatun?
Var niye
tamam ona bas işte yalın ayak.. hasta olursan doktor gitmene de gerek yok..
Yav onun verdigi sogukluktan nolcak
ayak altı çok önemlidir.. vücudun tüm organlarıyla bağlantısı vardır..
Ee yani hastalik bide ordan baslar
senin yaşın da 110 olmuş artık daha dikkatli olmalısın🤗
Olur
Özelikle çimlere basmak
toprak evet strresi aliyor
Betona basmam ama
Aynen valla güzel oluyor
Bakim nasıl basıyosunuz
Olum çok iyi lan
Harbi lan
Evet huzur verici
Evet
Evet
Ayaklara özgürlük 😁😁
Ayak fetişim yok yanlış anlaşılmamak adına bu detayı belirtmeliyim.
oyle
Denemedim, bilmem.
Hemde nasıl