Ya gençler kapalılıktan o kdr daraldım ki resmen biri fotomu isteyince atamıyorum bile?

Ve asla açılamam 2 sene sonra yapamam mutsuzum yani böyle aşırı hiç iyi değilim mapabilirim
Ya gençler kapalılıktan o kdr daraldım ki resmen biri fotomu isteyince atamıyorum bile?
Cevapla