Sitenin yeni "Uzay Boşluğu" konu etiketi 1 Nisan şakası olabilir mi?

Malum düne kadar az isyan etmedik her sene aynı şakalar diye belki bir ihtimal olabilir diye düşünüyorum 🙄

Sitenin yeni Uzay Boşluğu konu etiketi 1 Nisan  şakası olabilir mi?

Tüm oklar 1 Nisan şakasını gösteriyor 🤷

Sitenin yeni "Uzay Boşluğu" konu etiketi 1 Nisan şakası olabilir mi?
Cevapla