Birilerini anlatmak istiyorum, var mı dinleyip fikir verecek biri?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Derdinizi dinleyebilirim, anlatabilirsiniz
şu an aklımdan geçiyor ama cümlelere dökemiyorum daha iyi olduğum bir vakit yazcam olur mu?
Olur tabi ki
Lise son sınıfım bir tane kız var serviste ilk başta benden nefret etmiyor du sonra servisteki başka bir kız benden hoşlandı ama ben istemedim onla olmak bir şey demedim umut vermedim sadece sonra benden hoşlanan kız bana darıldı o günden sonra diğer kız benden rahatsız olmaya başladı servise bindiğimde ilk başta bana bakıyor garip garip sonra kızgın, kinci bir bakışla kafasını çeviriyor sinirli sinirli hızlıca göz kırpıyor ya anılıyorum ben zaten de her neyse işte, ikide bir her servise bindiğimde bunu yapmaya başladı Ee bende haliyle hoşuma gitmedi bu durum düşünsene her gün servise bindiğinde bunla karşılaşıyorsun insan bir yerden sonra rahatsız oluyor tuhaf hissediyor kendini benden nefret etmesinin sebebi o kıza yüz vermemem olabilir ama saçma geliyor ya, belkide benden hoşlanan kız yalandan kötü bir şey söyledi benim hakkımda ondan böyle belki,
diğer tahmin ettiğim bir nedense bu benden nefret eden kızın yanında hep aynı kişi oturur genelde arkadaşlar herhalde konuşuyorlar filan neyse, o benden nefret eden kızın yanında oturan kız bundan 2 yıl önce benle aynı sınıftaydı 2 yıl önce de ben kendi sınıfımdan bir kızdan hoşlanmıştım açıldım kıza hayır dedi bende tamam dedim ama ondan sonra başıma gelmeyen kalmadı arkadaşlarımı şikayet etti bende güya onu rahatsız ediyormuşum o günden sonra kızla konuşmadım bile arada göz göze geliyorduk ondan rahatsız olmuştur başka sebebi yok, Ee aynı sınıftayız illa arada birbirimizin yüzünü görcez kız beni birde kuzenine dövtürtmeye çalışmıştı başaramadı ama cikten hoşlanmaz olaydım bir sürü şey geldi başıma birde beni reddettikden sonra ondan soğumam için başka bir kız arkadaşını yalandan benden hoşlanması için oyun kurdu neyse falan filan.. işte benden nefret eden kızın yanında oturan kız da 2 yıl önce hoşlandığım kızın arkadaşıydı da benim tahminim şu benden nefret eden kızın yanında oturan kız o hoşlandığım kızı rahatsız ettiğimi söylemiştir ondan nefret ediyordur benden bu ikisinden birisi ve ikiside birbirinden saçma kendin birini tanımadan sadece hakkında kötü yorumlar yapanları dinleyip bu kadar nefret ediyorsun kafaya bak ya.. cikten artık bu tarz saçmalıklar bir yandan da komiğime gitmeye başladı ama yinede rahatsız oluyorum sanki kızın anasını babasını öldürmüşüm gibi nefret ediyor benden sırf hakkımda kötü sözler duydu diye? Allahım yarabbim ne kafalar var şu ülkede ya 😄
(Devamı var ama şu an gece geç olduğu için devam edemiycem devamını yazarım yine)
Bana yaz
Kırmızı çok yakışmıs ❤️
Lise son sınıfım bir tane kız var serviste ilk başta benden nefret etmiyor du sonra servisteki başka bir kız benden hoşlandı ama ben istemedim onla olmak bir şey demedim umut vermedim sadece sonra benden hoşlanan kız bana darıldı o günden sonra diğer kız benden rahatsız olmaya başladı servise bindiğimde ilk başta bana bakıyor garip garip sonra kızgın, kinci bir bakışla kafasını çeviriyor sinirli sinirli hızlıca göz kırpıyor ya anılıyorum ben zaten de her neyse işte, ikide bir her servise bindiğimde bunu yapmaya başladı Ee bende haliyle hoşuma gitmedi bu durum düşünsene her gün servise bindiğinde bunla karşılaşıyorsun insan bir yerden sonra rahatsız oluyor tuhaf hissediyor kendini benden nefret etmesinin sebebi o kıza yüz vermemem olabilir ama saçma geliyor ya, belkide benden hoşlanan kız yalandan kötü bir şey söyledi benim hakkımda ondan böyle belki,
diğer tahmin ettiğim bir nedense bu benden nefret eden kızın yanında hep aynı kişi oturur genelde arkadaşlar herhalde konuşuyorlar filan neyse, o benden nefret eden kızın yanında oturan kız bundan 2 yıl önce benle aynı sınıftaydı 2 yıl önce de ben kendi sınıfımdan bir kızdan hoşlanmıştım açıldım kıza hayır dedi bende tamam dedim ama ondan sonra başıma gelmeyen kalmadı arkadaşlarımı şikayet etti bende güya onu rahatsız ediyormuşum o günden sonra kızla konuşmadım bile arada göz göze geliyorduk ondan rahatsız olmuştur başka sebebi yok, Ee aynı sınıftayız illa arada birbirimizin yüzünü görcez kız beni birde kuzenine dövtürtmeye çalışmıştı başaramadı ama cikten hoşlanmaz olaydım bir sürü şey geldi başıma birde beni reddettikden sonra ondan soğumam için başka bir kız arkadaşını yalandan benden hoşlanması için oyun kurdu neyse falan filan.. işte benden nefret eden kızın yanında oturan kız da 2 yıl önce hoşlandığım kızın arkadaşıydı da benim tahminim şu benden nefret eden kızın yanında oturan kız o hoşlandığım kızı rahatsız ettiğimi söylemiştir ondan nefret ediyordur benden bu ikisinden birisi ve ikiside birbirinden saçma kendin birini tanımadan sadece hakkında kötü yorumlar yapanları dinleyip bu kadar nefret ediyorsun kafaya bak ya.. cikten artık bu tarz saçmalıklar bir yandan da komiğime gitmeye başladı ama yinede rahatsız oluyorum sanki kızın anasını babasını öldürmüşüm gibi nefret ediyor benden sırf hakkımda kötü sözler duydu diye? ne kafalar var şu ülkede ya 😄
(Devamı var ama şu an gece geç olduğu için devam edemiycem devamını yazarım yine)
Anlat kral
Reis şu an aklımdan geçiyor ama cümlelere dökemiyorum daha iyi olunca yazcam olur mu?
Tmmm
Lise son sınıfım bir tane kız var serviste ilk başta benden nefret etmiyor du sonra servisteki başka bir kız benden hoşlandı ama ben istemedim onla olmak bir şey demedim umut vermedim sadece sonra benden hoşlanan kız bana darıldı o günden sonra diğer kız benden rahatsız olmaya başladı servise bindiğimde ilk başta bana bakıyor garip garip sonra kızgın, kinci bir bakışla kafasını çeviriyor sinirli sinirli hızlıca göz kırpıyor ya anılıyorum ben zaten de her neyse işte, ikide bir her servise bindiğimde bunu yapmaya başladı Ee bende haliyle hoşuma gitmedi bu durum düşünsene her gün servise bindiğinde bunla karşılaşıyorsun insan bir yerden sonra rahatsız oluyor tuhaf hissediyor kendini benden nefret etmesinin sebebi o kıza yüz vermemem olabilir ama saçma geliyor ya, belkide benden hoşlanan kız yalandan kötü bir şey söyledi benim hakkımda ondan böyle belki,
diğer tahmin ettiğim bir nedense bu benden nefret eden kızın yanında hep aynı kişi oturur genelde arkadaşlar herhalde konuşuyorlar filan neyse, o benden nefret eden kızın yanında oturan kız bundan 2 yıl önce benle aynı sınıftaydı 2 yıl önce de ben kendi sınıfımdan bir kızdan hoşlanmıştım açıldım kıza hayır dedi bende tamam dedim ama ondan sonra başıma gelmeyen kalmadı arkadaşlarımı şikayet etti bende güya onu rahatsız ediyormuşum o günden sonra kızla konuşmadım bile arada göz göze geliyorduk ondan rahatsız olmuştur başka sebebi yok, Ee aynı sınıftayız illa arada birbirimizin yüzünü görcez kız beni birde kuzenine dövtürtmeye çalışmıştı başaramadı ama cikten hoşlanmaz olaydım bir sürü şey geldi başıma birde beni reddettikden sonra ondan soğumam için başka bir kız arkadaşını yalandan benden hoşlanması için oyun kurdu neyse falan filan.. işte benden nefret eden kızın yanında oturan kız da 2 yıl önce hoşlandığım kızın arkadaşıydı da benim tahminim şu benden nefret eden kızın yanında oturan kız o hoşlandığım kızı rahatsız ettiğimi söylemiştir ondan nefret ediyordur benden bu ikisinden birisi ve ikiside birbirinden saçma kendin birini tanımadan sadece hakkında kötü yorumlar yapanları dinleyip bu kadar nefret ediyorsun kafaya bak ya.. cikten artık bu tarz saçmalıklar bir yandan da komiğime gitmeye başladı ama yinede rahatsız oluyorum sanki kızın anasını babasını öldürmüşüm gibi nefret ediyor benden sırf hakkımda kötü sözler duydu diye? ne kafalar var şu ülkede ya 😄
(Devamı var ama şu an gece geç olduğu için devam edemiycem devamını yazarım yine)