" Teşekkür ederim 🥰 " yazan bir kıza sadece " Rica ederim " yazmak kabalık mıdır?

Üniversitede okuyorum. Biraz önce sınıf grubunda sınıftan bir kız bir hocamızın mail adresini istedi, ben de gördüğüm için hemen Google'dan hocamızın mail adresini buldum ve yazdım. Sonra kız " Teşekkür ederim Ömer 🥰 " yazdı, ben de " Rica ederim " yazdım. Sizce bu kabalık mıdır? Yani ben de mesajımın sonuna herhangi bir gülücük emojisi falan koymalı mıydım? Normalde, damarıma basılmadığı, yaralarımla oynanmadığı müddetçe çok nezaketli davranmaya çalışırım; ama mesajımın sonuna herhangi bir gülücük emojisi falan koymamın aşırı derecede samimiyete gideceğini ve bunun da pek doğru olmadığını düşündüğüm için öyle yaptım.
" Teşekkür ederim 🥰 " yazan bir kıza sadece " Rica ederim " yazmak kabalık mıdır?
Cevapla