Emir dinleyen biri mi yoksa gergin pasif agresif biri mi?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
onların derdi farklı anacım
2
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani sadece farklı derdi olanlar mı var hayatta? Bu nasıl bi düz düşünce yapısı.
Cevap sahibi
+1 yıl
Anlamadnki demek istedigimi onlar sürekli karşı taraftan bekliyolar bişileri adım atılmasını konu açılmasını sohbet etmeyi bişi yapmayı bi yere gitmeyi kendileri akıl edemiyolar
Soran
+1 yıl
Açık uçlu yazarsan nasıl anliyim :)) Bilmiyorum valla ne oldukları belli değil. Erkek dediğin kadar verir bi şeylere ama istemedikleri için mi yoksa akıl edemediklerinden mi bilmiyorum
Cevap sahibi
+1 yıl
Gece gece biraz hoşgörü lütfen aklın farklı yerlere gitti eminim :)) erkekler dümdüz odun biz herşeyi akıl edicez onlara kalırsak
İyide hiç mi görmedin bana benzer bir kızı a be kardeşim :) hiç mi uzaktan insanları izlemedin. Diyesim geliyor :) haha evet o zaman çok mutlu olacaklarda..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sıkma canını başkalarını mutlu etmek için yaratılmadık
Biliyorum da yani sıkıcı gibi Bi algı yaratıyorlar. Sahte bi algı bu.
Bu saatte bunu neden dert edinirsin yav yat uyu..
hanim hanimcik olup ates parcasi olsun. ilgimi ceken o.
Erkekler agalarıyla vakit geçirmekten daha cok hoslanıyo kızlarda delik olmasa yüzlerine bakmazlar bakma bu abazalara
Feminist düşünceye karşıyım
Emir dinleyen biri mi yoksa gergin pasif agresif biri mi?
onların derdi farklı anacım
Yani sadece farklı derdi olanlar mı var hayatta? Bu nasıl bi düz düşünce yapısı.
Anlamadnki demek istedigimi onlar sürekli karşı taraftan bekliyolar bişileri adım atılmasını konu açılmasını sohbet etmeyi bişi yapmayı bi yere gitmeyi kendileri akıl edemiyolar
Açık uçlu yazarsan nasıl anliyim :))
Bilmiyorum valla ne oldukları belli değil. Erkek dediğin kadar verir bi şeylere ama istemedikleri için mi yoksa akıl edemediklerinden mi bilmiyorum
Gece gece biraz hoşgörü lütfen aklın farklı yerlere gitti eminim :)) erkekler dümdüz odun biz herşeyi akıl edicez onlara kalırsak
Bence alakasız ya haklısın
Yani.
Yas kaçki
24
Ben de öyle hem ağırbaş hem de matrak olmayan isterşm
Öyle oldunu kim söyledi:) bence daha iyi
Erkekler sıkıcı buldukları için yaklaşmazlarmış
Saçma… her şey dışarıdan göründüğü gibi değil. Bunu bilseler
Evet... Galiba biraz zekaları düşük..
Hiç rastlamamış konuşmamışlardır.. içinden çıkanı görseler :)
İyide hiç mi görmedin bana benzer bir kızı a be kardeşim :) hiç mi uzaktan insanları izlemedin. Diyesim geliyor :) haha evet o zaman çok mutlu olacaklarda..
Ben öylesini bulsam hemen yapışırım :) bu da belki bi genelleme olacak ama :)
Hayırlısı..
Gizli olmasan yapışmıştım hatta 😂
Netten tanışmıyorum kimseyle:) :)) :
Sorun yok 😉
Sıkıcı değilsiniz öyle algı oluşmuş
Aynen öyle.
Aman takma boş ver
En sevdiğim kız tipi 😅
Sıkıcı değiller
Kim dedi