Güncellemeler
+1 yıl
Cevap 21 di bulanları kutluyorum…🍀👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Güncellemeler
+1 yıl
El arabası: 10
Çift bot: 8, tek bot: 4
Kağıt poşet: 6
Son satır:
(tek bot+2 kağıt poşet): 16
el arabası+kağıt poşet+tek bot: 20
tek bot: 4
16 + 20 ÷ 4 = 16 + 5 = 21
Çift bot: 8, tek bot: 4
Kağıt poşet: 6
Son satır:
(tek bot+2 kağıt poşet): 16
el arabası+kağıt poşet+tek bot: 20
tek bot: 4
16 + 20 ÷ 4 = 16 + 5 = 21
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
hiç düşünemedim aşırı uykum olduğu için ama sallıyorum 10 olsun
3 sallama hakkın olsun bu değil
6 veya 12 diyorum abla
Ablacım değil yaa, tüh…
cevabı etiket yapar mısın abla merak ederim. birde diğer geçen ki soru da ki şifre neydi? 3 haneli olan
Böyle sorularda cevap icin biraz daha beklenebilir. Birileri daha ugrassa fena olmaz.😊
Cevabı yazdıktan sonra vitrine taşındı. Yapacak bir şey yok.
Tam cevabı yazdım gönderiyordum ki siz yazmışsınız bile. Neyse ki biraz beyin jimnastiği oldu bize de.🌻😊 Teşekkürler.
El arabası: 10
Çift bot: 8, tek bot: 4
Kağıt poşet: 6
Son satır:
(tek bot+2 kağıt poşet): 16
el arabası+kağıt poşet+tek bot: 20
tek bot: 4
16 + 20 ÷ 4 = 16 + 5 = 21
Bu nasıl soru beni işimden gücümden ettiniz sjjsjs
4 bir ayakkabı torba 6
12+4 + araba içi (4+6+ 10 ) bölü 4
20:4=5
12+4+5 =21
40 (bahçeli sjsjs)
40 yapmazzz😂
Yaptı püskevit ye sonra tekrar düşün 🤣🤣
Hahay… Yıllar geçiyor bu hesap unutulmuyor…
Cevap=21 bulduğum an güncellemeyi gördüm😃
Yanlış hesaplamadıysam 7 olmalı
Maalesef yanlıl hesaplamışsın🥹
He bi daha bakayım
36:4=9 yapıyor
Bu defa doğru olmalı
Maalesef bu da olmadı…
Haydaaa
Bi daha bakayım
Toplama önce, bölme sonra yapılmaz mı?
Bölme önce toplama sonra. ☺️
Hmm
Ben okulu bitirdiğimde İsmet paşa garp cephesi komutanıydı.
Tekrar hesaplayayım o zaman 😁
16+5=21 yapıyor o zaman
Haha, alemsin. Bahçelinin 40 hesabını armağan ediyorum sana o halde. İzlemiş miydin bilmem:)
Yüce ve bilge lider Bahçeli’nin 40 hesabını bilmeyen var mı? 🤣🤣🤣
https://youtu.be/p41-yVIxqFc?si=9EzrVWcMYut2-YIe
https://youtu.be/Tak_1BctJyA?si=mLXhu_lZ7U9owOpg
Bu daha seri…
Sana linki atamadım bir türlü, lanetli gibi bir şey:)))))
Bu son ve en doğrusu
https://youtu.be/c_m364Kki5A?si=b98P1xyMG8ciBwP9
Bu canım hesabı allışlayan malları tıp bilimi incelemeli bence. Mutasyona uğramış tek hücreli beyine sahip homo sapiyens sonuçta. Ciddi bir bilimsel araştırma konusudur bu.
Slakça yazdım da, sistem değiştirmiş
Kızılcık şerbetini de izleyeceğim. Teşekkür ederim 😊
Orayı tahmin etmiştim de, gülümse diye gönderdim sinirlen diye değil:) Başka yorumda biri yapmış espriyi de ondandı, komik bir video olarak bak lütfen…
Sinirlenmedim ki. Oturma organım kahkaha atıyor o hesabı izleyince 🤣🤣🤣
Bu arada cevabı bulmuştun;)
Ya atamadım bir türlü linki. Bahöeliden sonra o videoya geömiş onun linkini göndermişim:) Dedim ya lanetli gibi video yoklayamadım bir türlü diye
Kızılcık şervetini izlemiyorum, tavsiye edemem o yüzden de😂Ama çok sevdin ya istersen bahçeli videolarına devam edebilirim😂😂😂
Sadece onunla ilgili attığın linki izleyeceğim. Yoksa ben izlemeye değer Türk dizisi görmüyorum.
Eskiden izlediğim diziler vardı.
Ekmek teknesi, 7 numara, En son babalar duyar, kardeş payı gibi komedi dizileriydi izlediklerim. Bir de Geniş aile dizisini severdim.
Söylediklerinin hepsini izledim:) Çocukluk dizilerim çoğu…
Dediğim gibi o linki yanlışlıkla attım. Ben de izlemedim. İzleme boş ver.
Peki, izleme siyorsan izlemeyiz 😊
Güncelleme erken olmuş ya. Evet cevap 21
26 cevap
6+15÷4=5 olur
Çözmüşler.
9 miggg
Değil maalesef…
Ewttn farettikmm işlem önceliğini unutmuşum sondaa🤧
4 çıkıyor
Maalesef değil🤷♀️
10 olabilir mi?
Bence olamaz ki☺️
Arabanın içindekiler, ve çizme tek.
Hıhı bölmenin önceliği de var;)
Evet.
9 ancak.
Bu da değil ki
Vaz caydım. :D
Biraz daha tahmine etsinler söylicem doğrusunu. Azmin için kutluyorum ana☺️
Teşekkür ederim.