Bence kitapları peygamberler yazdı o zamanki dünyayı yönetebilmek için ondan sonra da krallık padişahlık cumhurbaşkanlığı falan?

Tanrının olduğuna dair en ufak kanıt yok şu an bile din ile yönetilmeyen bir devlet yok aslında dine yalan demiyorum din var ama yönetme biçimi olarak var bence insanları en iyi yönetme biçimi olarak var teorim bu şekilde

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca o zamanlar cahilleri en iyi yönetme şekli de dindi ve dinlere inanmayan bir sürü zeki ve akıllı insan katledildi amaç dünyada cahil bir toplum oluşturmaktı yöneticikerim halkı ezeceği cahil bir toplum
Bence kitapları peygamberler yazdı o zamanki dünyayı yönetebilmek için ondan sonra da krallık padişahlık cumhurbaşkanlığı falan?
Cevapla