Erkekler, Merhabalar nişanlim Aralık ayinda askere gidecek 6 aylik sivas merkez orada askerlik yapanlar yazabilirmi?

Askercell ve tuslu telefnu kullanacak ama her gun yazip konusabilirmiyiz diye merak ediyorum 😞 sivas iyi yermis çevremizdekiler oyle dedi bilmiyorum yazarsaniz sevinirim

Erkekler, Merhabalar nişanlim Aralık ayinda askere gidecek 6 aylik sivas merkez orada askerlik yapanlar yazabilirmi?
Cevapla