Kimse Tarafından Sevilmediğinizi Hissetseniz Ne Yapardınız?

24 yaşındayım 5 gün sonra 25 olucam hayatım boyunca 1 kez sevgilim oldu o da bitti yeni birileri hayatıma girmiyor kimi denesem olmuyor ama benden kaynaklı değil eminim buna hiçbir sebep yokken saçma sapan bi şekilde bitiriyorlar onun dışında merak eden bir dostum arkadaşım yok kendimi yalnız hissediyorum bu hayatta beni heyecanlandıracak bişey kalmadı her şey boş geliyor başaramıyorum bir türlü kariyer anlamında da ortada kaldım saçma sapan işlere girip asgari ücret kazanıyorum he küçümsediğimden değil ama Bilgisayar Prog. okudum iş bulamıyorum rekabet çok fazla hakettiğim yere ulaşamıyorum kafayı yemek üzereyim gelin dertleşelim lütfennnn :(

Kimse Tarafından Sevilmediğinizi Hissetseniz Ne Yapardınız?
Cevapla