Latin alfabesiyle yazılmış olan Yasin -i şerif'i okuyalabilir miyim?

10 günü geçkin bir kanamam var ama leke halinde çok değil yani , adet sayılmıyor özür sayılıyor, bu durumda yasin okunulabilir mi? Namaz kılınılabilir mi? (Yasinin Latin alfabesiyle yazılışını okuyacagım) ?
Latin alfabesiyle yazılmış olan Yasin -i şerif'i okuyalabilir miyim?
Cevapla